Po roku obecności na rynku Dziennik.pl wprowadził nową szatę graficzną i zmienił układ strony. Jest dzięki temu jeszcze bogatszy w treści, nowocześniejszy i bardziej przejrzysty. Jednym z elementów obecnego wizerunku serwisu jest nowe logo.
Zmieniony układ graficzny Dziennika.pl pozwala na lepszą ekspozycję artykułów newsowych oraz tekstów z drukowanego wydania DZIENNIKA i jego dodatków. Wyodrębniony został m.in. dział Komentatorzy, w którym Internauci znajdą materiały znanych publicystów DZIENNIKA oraz innych mediów.
Nowy Dziennik.pl umożliwia szybkie i wygodne przeglądanie bogatego zasobu multimediów. Działy serwisu: Multimedia i Foto zawierają szereg galerii zdjęć, nagrań wideo i plików dźwiękowych. Dziennik.pl współpracuje w tym zakresie m.in. z Telewizją CNN oraz programem „Wydarzenia” Telewizji POLSAT.
Piotr Bugajski, Redaktor Naczelny serwisu Dziennik.pl: „Nowoczesne rozwiązania techniczne pozwalają redakcji jeszcze sprawniej informować o ważnych wydarzeniach. Dzięki temu dostarczamy najświeższe informacje w atrakcyjny sposób, przez całą dobę”.
Dziennik.pl to także nowe podserwisy, m.in. związany z Dziennikiem Finansowym „The Wall Street Journal”, użytkowy prezenty.dziennik.pl, czy rozwijana w kierunku dalszej personifikacji treści zakładka Mój Dziennik.
Radosław Porczyński, Project Manager serwisu Dziennik.pl: „Modyfikacje techniczne i wizualne to nie koniec zmian świadczących o rozwoju serwisu. Zamierzamy stale poszerzać ofertę o nowe projekty – zarówno autorskie, jak i partnerskie – współpracując z renomowanymi podmiotami. Zapraszamy również Internautów do współtworzenia serwisu”.
Zmiana wyglądu Dziennika.pl wiąże się z nową ofertą reklamową. Zmodyfikowany cennik będzie obowiązywał od stycznia 2008 roku. Za kontakty z reklamodawcami odpowiada Magdalena Jabłońska.
Według danych Megapanel Gemius z września 2007 roku serwis odwiedziło ponad 790 tys. użytkowników, co plasuje go na drugim miejscu wśród internetowych serwisów gazet codziennych. Liczba odsłon serwisu w tym samym okresie przekroczyła 20 milionów, zapewniając Dziennikowi.pl pierwsze miejsce we wspomnianej wyżej kategorii.
Nowa szata graficzna serwisu powstała przy współpracy Szefa Działu Graficznego Dziennika.pl – Michała Koreckiego, Dyrektora Kreatywnego DZIENNIKA – Piotra Grzybowskiego i redakcji Dziennika.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.