Po takich rozwiązaniach jak Packeta, Heureka czy Zbozi.cz, IdoSell wprowadza Allegro.cz. Najbardziej efektywna sprzedażowo polska platforma sklepowa udostępnia kolejną cross-borderową funkcjonalność, która pomoże merchantom w sprzedaży w Czechach.
Cross-border to w tym momencie jeden z najpopularniejszych kierunków rozwoju e-handlu. Platforma sklepowa IdoSell już rok temu udostępniła merchantom kompleksowy produkt, który daje możliwość szybkiego i łatwego wyjścia na poszczególne rynki Europy, m.in. czeski. Teraz do rodziny integracji przypisanych do Crossborder z IdoSell dołącza serwis Allegro.cz.
– To nowy serwis zagraniczny, który umożliwia sprzedawcom z Polski prezentowanie swoich ofert na rynku czeskim. Dzięki integracji sprzedawcy z Polski mogą łatwo i szybko poszerzyć swoją grupę docelową o klientów z Czech. Oferty zostaną automatycznie przetłumaczone i przeliczone na daną walutę – wyjaśnia Konrad Pleszczuk, Product Manager, ekspert ds. Marketplace’ów w IdoSell.
W 2022 roku aż 45 proc. merchantów, którzy korzystają z usług platformy IdoSell, sprzedawało za granicę. Jak wynika z badania, w ciągu ostatniego roku polskie e-sklepy sprzedawały najwięcej na rynku niemieckim 380 mln zł GMV w 2022 roku, Czechy zaś uplasowały się na drugim miejscu z GMV na poziomie 166 mln zł. Średnia wartość zamówienia złożonego przez czeskiego klienta to 1510 koron czeskich, czyli około 297 zł. To rynek z bardzo dużym potencjałem dla polskich sprzedawców.
Nowa integracja jest wbudowana w panel administracyjny, dzięki czemu klienci IdoSell mogą ją uruchomić za pomocą kilku kliknięć. Pomoże ona merchantom w budowaniu strategii sprzedaży wielokanałowej, dzięki której zdobędą jeszcze większy ruch w sklepach.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- Salesforce Shopping Index Q1 2024 – kupujący oszczędzająi odkładają zakupy na późniejW pierwszym kwartale roku dane dotyczące zakupów pokazują nieoczekiwane zwroty akcji. Spodziewaliśmy się obniżek stóp procentowych, ale teraz, gdy inflacja ...
- Nowa integracja z Przelewy24 dostępna dla Klientów Shoper w ramach usługi Shoper PłatnościShoper oraz PayPro SA, właściciel marki Przelewy24, ogłaszają współpracę. Sprzedawcy zyskają możliwość korzystania z usług dodatkowego dostawcy w ramach Shoper ...
- MAKRO Companion: nowa aplikacja dla gastronomiiMakro Companion to najnowsza aplikacja mobilna Grupy METRO dedykowana branży HoReCa. Jej głównym celem jest ułatwienie i przyspieszenie procesu zamawiania ...
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.