Sklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy IAI, która odpowiada za ponad 10 proc. polskiego e-handlu.
Według danych Baselinker index, wyniki branży e-commerce w lutym wzrosły rok do roku o 10,6 proc, z kolei spadek sprzedaży w porównaniu do stycznia wyniósł 3,6 proc. Jak wskazuje badanie Grupy IAI, merchanci, którzy korzystają z usług IdoSell osiągnęli w lutym wzrost GMV (Gross Merchandise Value) na poziomie 29 proc. rok do roku. W porównaniu do stycznia, GMV w lutym było większe o 1 punkt procentowy. Liczba transakcji na platformie IdoSell zwiększyła się o 19 proc., a średnia wartość koszyka zanotowała wzrost o 8 proc. w porównaniu do lutego ubiegłego roku.
Bardzo dobrą dynamikę wzrostu sklepy IdoSell odnotowały również w sprzedaży transgranicznej. GMV z cross-border w lutym 2024 roku było o 22 proc. większe niż w tym samym miesiącu poprzedniego roku. Liczba transakcji zwiększyła się o 11 proc. oraz średnia wartość koszyka o 10 proc.
Dobre wyniki z lutego potwierdzają, że merchanci IdoSell kontynuują rozwój, osiągając wyjątkowo dobre rezultaty. To m.in. efekt innowacyjnego podejścia do obszarów takich jak crossborder, skrócenie ścieżki płatności czy wykorzystanie sztucznej inteligencji i machine learning, co przekłada się na coraz lepsze wyniki i jeszcze większą sprzedaż e-sklepów.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- Nowa integracja z Przelewy24 dostępna dla Klientów Shoper w ramach usługi Shoper PłatnościShoper oraz PayPro SA, właściciel marki Przelewy24, ogłaszają współpracę. Sprzedawcy zyskają możliwość korzystania z usług dodatkowego dostawcy w ramach Shoper ...
- MAKRO Companion: nowa aplikacja dla gastronomiiMakro Companion to najnowsza aplikacja mobilna Grupy METRO dedykowana branży HoReCa. Jej głównym celem jest ułatwienie i przyspieszenie procesu zamawiania ...
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.