W styczniu 2008 roku oficjalnie rozpoczął działalność nowy dom mediowy Cormedia, specjalizujący się w planowaniu i emisji kampanii reklamowych w Internecie. Cormedia w ramach swojej działalności zajmie się również tworzeniem tematycznych sieci reklamowych.
Dom mediowy Cormedia powstał w grudniu 2007, a jego zespół tworzą osoby od wielu lat związane z reklamą internetową. Dyrektorem Generalnym firmy jest Iwo Gałecki, a funkcję Dyrektora Strategicznego pełni Karol Kowalski. Wcześniej obydwaj menedżerowie związani byli z siecią reklamy internetowej IDMnet.
Cormedia specjalizuje się w planowaniu i prowadzeniu kampanii reklamowych w Internecie oferując swoim klientom pełen zakres usług, począwszy od tworzenia strategii reklamowych, przez planowanie mediów, optymalizację prowadzonych działań, po szczegółową analizę skuteczności zakończonych już kampanii.
W ramach swojej działalności Cormedia tworzy również tematyczne sieci reklamowe. Pierwszym projektem w tym zakresie jest BUDOWNICTWOonline, specjalistyczna sieć realizująca projekty reklamowe dla branży budowlanej. W jej ramach Cormedia skupił witryny, które od lat tworzą ścisłą czołówkę wśród stron zajmujących się tematyką budowlaną.
– Sieci tematyczne to odpowiedź branży na potrzeby rynku. Specjalizacja w obrębie konkretnej tematyki i budowa oferty reklamowej w oparciu o ściśle określone witryny czy kategorie witryn gwarantuje stworzenie produktu reklamowego o znacznie wyższych parametrach niż tradycyjne rozwiązania. Poza tym sami klienci preferują celowane, bardzo precyzyjne akcje reklamowe skierowane do konkretnych grup odbiorców i coraz rzadziej zadowalają się typowymi produktami sieci horyzontalnych, które nadal bazują na dużych kampaniach zasięgowych. – mówi Karol Kowalski, Dyrektor Strategiczny firmy.
Kampanie realizowane przez Cormedia w ramach własnej sieci tematycznej BUDOWNICTWOonline prowadzone są w oparciu o system adserwerowy AdOcean.
www.cormedia.pl
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.