Wirtualna Polska (wp.pl) podjęła współpracę z najpopularniejszym polskim magazynem o tematyce filmowej – miesięcznikiem „Film”.
Dotychczasową zawartość serwisu filmowego (film.wp.pl) uzupełniły dodatkowe, profesjonalne treści, niekomercyjne recenzje premier, biografie znanych i cenionych ludzi filmu
Bogatsza zawartość merytoryczna oraz wzajemna promocja stanowią podwaliny kooperacji Wirtualnej Polski – portalu o ponad 4 milionowym zasięgu z magazynem „Film” – najstarszym i najpopularniejszym miesięcznikiem poświęconym produkcji filmowej, ludziom kina, premierom
Od sierpnia serwis filmowy Wirtualnej Polski (www.film.wp.pl) wzbogaciła dodatkowa kategoria – Magazyn – stanowiąca internetową wersję znanego każdemu pasjonatowi kina miesięcznika „Film”. Korzystający z serwisu może zatem „zasiąść” obok „dziewięciu gniewnych ludzi”, dokonujących na łamach miesięcznika, a od sierpnia też w sieci, ostrej „oceny” wchodzących na ekrany produkcji. Obok sylwetki miesiąca, wywiadu numeru, minigalerii fotografii, pod adresem www.film.wp.pl/magazyn znalazły się recenzje kinowych premier, w tym charakterystyka wyróżnionej przez „gniewnych” najważniejszej premiery miesiąca. Najpopularniejsi ludzie filmu i ich gaże będą systematycznie poddawani analizie w dziale „Znani na wykresie”
„I tym razem postawiliśmy na dynamizm, interaktywność i kompleksowość – mówi Tomasz Woźniak, Kierownik Grupy Rozrywka w portalu Wirtualna Polska – Magazyn stanowi nieodłączną część serwisu filmowego WP, współtworząc z dotychczasową jego zawartością kompletną, uzupełniającą się wzajemnie, całość. Wykorzystujemy sieć połączeń pomiędzy zasobami informacyjnymi, maksymalizując ruch w WP i optymalnie wykorzystując wiadomości o filmie zawarte w całym portalu Treści udostępniane przez Hachette Filipacchi Polska Sp. z o.o., wydawcę magazynu „Film”, jak cała zawartość serwisu, podlegają ocenie Internautów. Mają oni pełną swobodę w wyrażaniu opinii na wszystkie tematy prezentowane pod adresem www.film.wp.pl.”
„Umowa z Wirtualną Polską zapewnia nam dostęp do ponad 4 milionów użytkowników portalu, z których część nie jest, jak dotąd, czytelnikami naszego miesięcznika – podkreśla redaktor naczelny „Filmu” Igor Zalewski – Podejmując więc współpracę z portalem docieramy do nich i dajemy im możliwość poznania naszego pisma, ukazujących się w nim materiałów oraz krytyków i autorów „Filmu”.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.