Tematyczna sieć reklamowa BUDOWNICTWOonline powiększyła się na wiosnę o sześć nowych serwisów. Tym samym łączny zasięg sieci osiągnął ponad milion trzysta tysięcy użytkowników.
Rozwijana przez dom mediowy Cormedia sieć BUDOWNICTWOonline jest poświęcona tylko budownictwu. Tworzy ją obecnie ponad dwadzieścia witryn adresowanych do wszystkich internautów zainteresowanych prywatnie lub zawodowo budową, remontem lub sprzedażą domu/mieszkania, aranżacją wnętrz czy też ogrodów. Boom budowlany w Polsce sprawia, że tego typu serwisy cieszą się nieustającą popularnością zarówno użytkowników, jak i reklamodawców.
Sześć nowych witryn, które dołączyły do sieci to:
Nieruchomosci.inwestycje.pl oraz Mapa.inwestycje.pl – witryny rozwijane przez serwis Inwestycje.pl. Pierwszy z serwisów zawiera ponad 400 000 ogłoszeń kupna/sprzedaży i wynajmu nieruchomości, a drugi jest interaktywną mapą inwestycji budowlanych w Polsce.
Homer.pl – to kolejna baza ogłoszeń z sektora nieruchomości. Serwis posiada zaawansowane metody wyszukiwania i odwiedzany jest przez blisko 100 000 użytkowników miesięcznie. Witryna funkcjonuje w trzech wersjach językowych, a blisko 10% użytkowników stanowią internauci spoza Polski.
Projekty.domow.pl – witryna ułatwia znalezienie właściwego projektu domu w Internecie oraz pracowni architektonicznej. Serwis porusza najistotniejsze problemy związane z budową własnego domu oraz zamieszcza adresy ciekawych projektów domów zachodnich pracowni projektowych.
Terazbudownictwo.pl to ogólny serwis budowlany skierowany do osób budujących własny dom. Podobną tematykę znaleźć można w serwisie Budnet.pl, który adresowany do szerokiego grona odbiorców rynku budowlanego: tak osób prywatnych, jak i profesjonalistów zajmujących się budową domów. Ostatni z nowych serwisów to Budujdobrze.pl, który tak jak dwa poprzednio wymienione traktuje szeroko o budowie domów.
„Wiosna to tradycyjnie okres wzmożonej aktywności na rynku budowlanym. Dotyczy to i osób budujących, remontujących czy kupujących nieruchomości, jak i firm, które z tą branżą są związane. Wyraźnie widać to także w realizowanych kampaniach reklamowych. Tym bardziej cieszy zwiększanie zasięgu naszej sieci tematycznej i powiększanie za sprawą witryn dostępnych informacji.” – komentuje Karol Kowalski, dyrektor strategiczny Cormedia.
Obecnie BUDOWNICTWOonline tworzy ponad dwadzieścia witryn tematycznych, których łączny zasięg według Gemius Traffic wynosi milion trzysta tysięcy użytkowników miesięcznie (dane za marzec 2008).
www.cormedia.pl
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.