Agencja AHA przygotowała dla miesięcznika Gentleman kampanię reklamową. Kampania rusza wraz z wejściem na rynek wrześniowego numeru magazynu.
AHA stworzyła koncepcję „Gentlemana nowej generacji”. Kampania reklamowa ma na celu zbudowanie nowego wizerunku magazynu – miesięcznika dla ludzi nowoczesnych i niekonwencjonalnych. Jest skierowana zarówno do dotychczasowych czytelników, jak również do wszystkich osób zainteresowanych podobną tematyką. Przekaz ma trafić także do nowych czytelników, którzy odczuwają potrzebę delektowania się lekturą pism oryginalnych i nieszablonowych.
Kampania składa się z trzech motywów wizualizujących fascynację czasopismem. Ludzie zajęci lekturą nowego Gentlemana zapominają o otaczającej ich czasoprzestrzeni. Na jednym z motywów zaczytany człowiek oddał się lekturze w barze. Bar zamknięto, posprzątano, a krzesło czytającego wraz z nim odwrócono i założono na stół. A on nadal czyta. Na drugim motywie zaczytany człowiek usiadł na parapecie sklepowej wystawy. Przechodnie zostawiający przed sklepem swoje rowery, jeden zaparkowali miedzy nogami czytającego. A on czyta nadal. Trzeci motyw przedstawia przeprowadzkę, podczas której czytelnik zafascynowany lekturą pozwolił wynieść się z domu razem z meblami. I nadal czyta. Motywom towarzyszą inteligentnie dowcipne headliny.
„Dla czasopism zrobiono już na świecie masę kampanii, trudno jest zafascynować przekazem w inteligentny sposób. Takie wyzwania prowokują kreatywność i pobudzają do działań nieszablonowych” – mówi Jarosław Betlej, Prezes Agencji AHA. „Brand Gentlemana ma się kojarzyć z burzeniem konwencji. Chcemy stworzyć nowy oryginalny styl i fascynację czasopismem”.
Twórcy kampanii zajęli się również odmłodzeniem samego magazynu. Zmian w układzie i szacie graficznej pisma, zazwyczaj dokonują graficy wydawnictwa. Zlecenie części tej pracy agencji reklamowej jest sytuacją rzadko spotykaną na rynku prasy. Kampania prowadzona będzie w: Home & Market, Rezydencje, Gazeta Finansowa, Mediaquest. Potrwa do końca roku 20002.
„Potrzebujemy działań niekonwencjonalnych, ocierających się o skandal, ale nie przekraczających granic dobrego smaku. Tym tropem chcemy iść dalej” – dodaje Piotr Bachurski.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- Nowa integracja z Przelewy24 dostępna dla Klientów Shoper w ramach usługi Shoper PłatnościShoper oraz PayPro SA, właściciel marki Przelewy24, ogłaszają współpracę. Sprzedawcy zyskają możliwość korzystania z usług dodatkowego dostawcy w ramach Shoper ...
- MAKRO Companion: nowa aplikacja dla gastronomiiMakro Companion to najnowsza aplikacja mobilna Grupy METRO dedykowana branży HoReCa. Jej głównym celem jest ułatwienie i przyspieszenie procesu zamawiania ...
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.