Gazeta.pl gruntownie przebudowała i odświeżyła swój serwis społecznościowy „Cafe”, który otrzymał nową domenę Cafe.pl.
Wraz ze zmianą domeny wprowadzono nową szatę graficzną, przejrzystą nawigację oraz dodatkowe funkcjonalności. Jedną z nich jest funkcja „Espresso”, dzięki której aktualizowane przez użytkowników opisy profili widoczne sa na stronie głównej serwisu.
– W naszym zamierzeniu Cafe.pl ma być nie tylko serwisem randkowym, ale przede wszystkim przyjazną platformą spotkań dla ludzi. Staraliśmy się, by nowy serwis był przytulny i gwarantował anonimowość. Niezwykle istotne było dla nas również to, by przeniesienie użytkowników na nową platformę przebiegło bez żadnych utrudnień dla nich – mówi Marta Zielińska, kierownik serwisów społecznościowych w Pionie Internet Agory.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.