Grupa finansowa MCI Management objęła 24,23 proc. kapitału zakładowego spółki Belysio. Spółka ta została powołana w kwietniu bieżącego roku w celu komercjalizacji projektu mobilnego portalu społecznościowego „belysio”. Prezentacja portalu oraz oczekiwania MCI były przedmiotem konferencji, która odbyła się dziś, 12 maja, w warszawskim hotelu Westin.
Belysio jest darmową aplikacją przeznaczoną na telefony komórkowe, łączącą w sobie trzy elementy: książkę adresową, multimessenger oraz lokalizator. Użytkownicy tej aplikacji będą mogli w jednym miejscu zgromadzić dane swoich znajomych z różnych serwisów (np. GTalk, ICQ, Gadu-Gadu) i porozumiewać się z nimi. Zostaną także poinformowani kiedy któryś z nich znajdzie się blisko (na dzień dzisiejszy w odległości ok. 300 metrów), a ich położenie zostanie wyświetlone na mapie. Aplikacja dostępna jest obecnie w trzech wersjach językowych: polskiej, angielskiej i niemieckiej. Swoim profilem zarządzać można także poprzez portal www.belysio.com.
– Belysio to system o potencjale światowym. Jest niezależny od operatorów, działa we wszystkich krajach i na większości dostępnych nowoczesnych telefonach – powiedział Andreas Bauer, jeden z twórców serwisu.
Aplikacja jest darmowa, ale obecne będą w niej reklamy. Mają być dostosowane do profilu konkretnego użytkownika (według takich zmiennych jak wiek, płeć) oraz miejsca, w którym aktualnie przebywa. Będzie także możliwość wykupienia konta Premium, blokującego reklamy oraz dającego dostęp do dodatkowych serwisów (np. randkowego).
Docelową grupą odbiorców „belysio” są młodzi ludzie (14-29 lat). Twórcy serwisu chcą do nich trafić przez leaderów opinii (marketing wirusowy) oraz przez obecność w popularnych miejscach i na dużych młodzieżowych imprezach.
– Fundusz zdecydował się na inwestycję w Belysio, ponieważ widzimy ogromny potencjał rozwojowy projektu i szansę na to aby Belysio stało się projektem o potencjale „Eurochampiona” – powiedział Piotr Kłodnicki, Dyrektor Inwestycyjny z MCI.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.