Wiodący serwis internetowy dla kobiet i o kobietach – http://www.polki.pl – można od października znaleźć na stronach Wirtualnej Polski (www.wp.pl). Umowa pomiędzy WP.pl, portalu o ponad 4-milionowym zasięgu, z Edipresse Polska S.A. – wydawcą znanych magazynów dla kobiet: „Viva”, „Przyjaciółka”, „Pani”, „Uroda”, „Mamo To Ja” i popularnego magazynu o zdrowiu „Vita” – gwarantuje użytkownikom portalu dostęp do serwisu z adresów: www.polki.wp.pl oraz www.kobieta.wp.pl
Serwis składa się z 12 działów i 32 kategorii tematycznych. Poza obszerną bazą ilustrowanych artykułów użytkowniczki mają do dyspozycji wiele interaktywnych aplikacji, mogą wziąć udział w sondach tematycznych, sprawdzić swój horoskop i biorytm, podyskutować na forum Od pierwszego dnia października na stronach serwisu pojawiła się powieść, na której fabułę wpływać będą same internautki. Portal WP.pl i Edipresse Polska S.A. realizować też będą w ramach współpracy czaty internetowe z zapraszanymi, przez obu kontrahentów, gośćmi oraz czaty eksperckie o charakterze poradnikowym.
„Naszym wspólnym zamierzeniem jest stworzenie największego i najpopularniejszego serwisu kobiecego w polskim Internecie – mówi Kinga Ciukta, koordynator projektu z ramienia Wirtualnej Polski – Docelowo będzie on wykorzystywał zasoby redakcyjne Edipresse i dotychczasowe zasoby „kobiece” WP, w tym Sekrety Kobiet.”
„Zmiany zachodzące w serwisie, po udostępnieniu go na stronach WP, maja charakter ewolucyjny i opierają się na naszych dotychczasowych doświadczeniach oraz analizach dokonanych przez obie strony umowy – mówi Ewa Borkowska, Redaktor Naczelna Polki.pl – Serwis uruchomiono w unowocześnionej grafice. Uporządkowano strukturę jego stron i uproszczono nawigację. Dzięki tym zabiegom oraz planowanym, dostosowanym do potrzeb i opinii użytkowniczek, udogodnieniom, serwis stanie się bardziej czytelny i, mamy nadzieję, będzie najczęściej odwiedzanym przez kobiety miejscem w rodzimej Sieci.”. – podkreśla.
Podobnie jak w przypadku innych sojuszy medialnych Wirtualnej Polski, także to porozumienie otwiera przed kontrahentami pole do szeroko zakrojonej współpracy marketingowej względem produktu Polki.pl oraz innych projektów Edipresse i WP. Strony podejmują kooperację w zakresie sprzedaży produktów internetowych, z płatnością sms-ową, w tym powierzchni reklamowej. Sprzedaż usług reklamowych oparto o często stosowany na świecie model „revenue sharing” – program gwarantujący partnerom podział zysków z reklamy wedle ustalonych umownie kryteriów.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.