We wrześniu wystartował nowy dziecięcy serwis – www.pysio.pl, zaprojektowany i wykonany przez agencję interaktywną Venti, która od czerwca tego roku odpowiedzialna jest za internetową obsługę marki soków dla dzieci – Pysio.
Po wygranym przed trzema miesiącami przetargu, za internetową obsługę marki Pysio, należącej do firmy Agros Nova, odpowiada agencja Venti. Dotychczas serwis WWW prezentujący tę markę rozwijany był przez agencję OS3.
Wybraliśmy Venti, ponieważ agencja zaprezentowała najbardziej atrakcyjną koncepcję witryny, która jednocześnie jest świetnie dopasowana do strategicznych założeń marketingowych brandu – mówi Arkadiusz Słota z Agros Nova. Chcemy edukować przez zabawę i zachęcać najmłodszych internautów do aktywności. Dziś można już obejrzeć na www.pysio.pl – jak nam się to udaje.
Pierwszy etap mamy za sobą. Teraz przygotowujemy kolejne odsłony serwisu. Każda z nich to nowa podróż (po innym kraju) i nowe atrakcje dla najmłodszych. Mam nadzieję, że i one spodobają się dzieciom tak, jak podoba się aktualne zwiedzanie Australii na Pysio.pl – komentuje Marta Mirowska, Account Manager Venti.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.