Końcówka, którą lubią słowiańskie dziewoje, końcówka pożądana przez Europejki, czy końcówka uwielbiana przez prawdziwe telemaniaczki. Grupa Adweb startuje z akcją, której motywem przewodnim jest prowokacyjne stwierdzenie, że „dziewczyny lubią fajne końcówki”. Kampania przygotowana została na potrzeby 2BE.PL – marki wchodzącej w skład Grupy Adweb, która zajmuje się rejestracją domen oraz świadczeniem usług hostingowych.
Na potrzeby akcji pod adresem www.fajnekoncowki.pl uruchomiony został mini-serwis. Najpopularniejsze domeny internetowe zostały tam poddane humorystycznej analizie, dzięki której internauci mogą dowiedzieć się „jakie końcówki lubią dziewczyny”.
– Nie mieliśmy dotąd w Polsce przykładu kampanii, która traktowałaby domeny internetowe z lekkim przymrużeniem oka – mówi Katarzyna Gruszecka, specjalista ds. rozwoju produktu z 2BE.PL. – Z naszych obserwacji wynika, że domeny są wciąż dla wielu osób dosyć tajemniczym zagadnieniem. Mamy w związku z tym nadzieję, że akcja „Dziewczyny lubią fajne końcówki” zainteresuje przede wszystkim tych, którzy na co dzień nie interesują się tematyką domen. Natomiast dla tzw. „domainerów”, czyli osób zajmujących się handlem domenami, stanie się ona ciekawym humorystycznym akcentem – dodaje.
Jesienna kampania Grupy Adweb zasięgiem obejmie m.in. wybrane portale społecznościowe, biznesowe oraz IT.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.