Bydgoszcz jest trzecim po Warszawie i Olsztynie miastem, w którym działają już delikatesy internetowe A.pl. Od marca tego roku mieszkańcy i lokalne firmy w największym mieście województwa kujawsko-pomorskiego mają e-dostęp do oferty ponad 10 000 produktów sklepu. Partnerem A.pl jest Grupa Bomi, właściciel popularnej sieci delikatesów o tej samej nazwie.
– Realizowana strategia rozwoju sieci delikatesów A.pl jest efektem rosnącego zainteresowania klientów zakupami w Internecie. Z naszych usług korzysta coraz więcej osób nie tylko w Warszawie, gdzie zakupy stały się dla wielu codziennością, ale również Olsztynie czy od niedawna Bydgoszczy. Ciekawostką wskazującą na duże zaufanie Polaków do e-commerce są wyniki analizy e-koszyka. Kiedy rozpoczynaliśmy działalność w 2007 roku, przeciętne zamówienie składało się przede wszystkim z ciężkich, dużych towarów takich jak butelkowana woda. Dzisiaj w e-koszyku coraz częściej pojawia się nabiał, owoce, pieczywo i inne artykuły, o jakości których decyduje przede wszystkim ich świeżość. To dowód na to, że znaczenie internetowego kanału sprzedaży będzie rosnąć, a w dalszej przyszłości e- commerce może nawet stopniowo zastępować tradycyjne markety – komentuje Jakub Milewski, koordynator e-commerce w A.PL Internet S.A.
Uruchomienie delikatesów A.pl w Bydgoszczy odbyło się bez szerokiej kampanii marketingowej. Mimo to po pierwszych dniach działalności, podobnie jak w Olsztynie, liczba składanych zamówień była wyższa od tej, którą zaplanowano. Jest to dowód na to, że e–commerce przestaje być domeną wielkich aglomeracji miejskich. Internet stał się na tyle popularnym medium, że w sieci Polacy kupują nie tylko elektronikę, ale również produkty spożywcze. Ten trend zauważalny jest również wśród klientów korporacyjnych.
– Swoją ofertę kierujemy nie tylko do klientów indywidualnych, ale również do przedsiębiorstw. W naszym sklepie klienci instytucjonalni mogą zaopatrywać się we wszystkie produkty potrzebne do codziennego funkcjonowania firm – mówi Grzegorz Bielecki, wiceprezes A.PL Internet S.A.
Bezpłatną dostawę we wskazany przez klienta punkt sklep gwarantuje przy zakupach o wartości minimum 100 zł . Bezpłatne jest również wniesienie zakupów prosto do mieszkania, domu czy biura. Zakupy w delikatesach A.pl w kolejnym po Warszawie i Olsztynie mieście są możliwe dzięki współpracy z Grupą Bomi. Połączenie wiedzy A.pl na temat e-commerce ze znajomością lokalnego klienta umożliwiło wprowadzenie zakupów online w Bydgoszczy. Delikatesy internetowe akceptują także rabatowe karty Bomi. W delikatesach A.pl można nabyć wszystkie produkty dostępne w ofercie sklepów Bomi.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.