A7 – nowy cennik ARBOmedia

Wraz z początkiem marca zaczął obowiązywać nowy cennik internetowej sieci reklamowej ARBOmedia Polska. Najważniejsze z 7 nowości w ofercie „A7” to zwiększenie objętości wszystkich kreacji do 50kB, zasięgowe i tematyczne pakiety POWER, pakiety ARBOjeden oraz hosting kreacji FX do 1 MB w koszcie mediowym.
ARBOmedia Polska zwiększa wagę wszystkich standardowych kreacji do 50 kB. Umożliwi to reklamodawcom emisję reklam znacznie lepszej jakości bądź zawierających większą ilość elementów. Zwiększeniu do 1 MB ulega także waga „ściąganej w tle zawartości” dla form FX, czyli wykorzystujących m.in. streaming dźwięku lub video. Ponadto koszt hostingu kreacji FX zawarty jest w cenie kampanii.

Z myślą o klientach szukających dużego zasięgu opartego na nieintruzywnych kreacjach stworzono ARBOpakiet i ARBOzasięg w wersji POWER. Są to duże pakiety oparte wyłącznie na płaskich formach reklamowych, jak billboard czy DOUBLE billboard, łącznie z formami rozwijanymi i FX. Kampanie w ofercie POWER nie są cappingowane, jednak minimalny zasięg w ramach każdego z pakietów jest gwarantowany. Dzięki temu reklamodawcy zyskują możliwość na dotarcie do wielu internautów z dużą częstotliwością.

„A7 to odpowiedź na cięgle zmieniający się Internet, zarówno od strony reklamodawców jak i użytkowników. Jako jeden z największych oferentów powierzchni reklamowej w polskim Internecie poprzez odpowiednie modelowanie oferowanych produktów staramy się realnie wyznaczać kierunki rozwoju reklamy internetowej. Pakietami tematycznymi i ARBOzasięgiem w opcji POWER staramy się przekonywać reklamodawców, iż emisja form nieintruzywnych z dużą częstotliwością może być bardziej skuteczna, niż pojedyncze dotarcie formą intruzywną. Nastawienie na promocję nawet cięższych i rozbudowanych, ale jednak płaskich form, wynika także z dbałości o Internautów, którzy odwiedzają reprezentowane przez nas serwisy. Standardowa waga kreacji do 50 kB to także ukłon w stronę agencji interaktywnych. Myślę, że w ten sposób choć w części rozwiążemy problemy zmieszczenia packshotu i kilku zdjęć w 15 czy 20 kB, przed jakimi na co dzień stają. Ponadto mam nadzieje, że duże możliwości kreatywne, jakie dają formy FX, będą coraz częściej przez agencje wykorzystywane” – mówi Bartosz Drozdowski, Dyrektor Departamentu INTERNET

Kolejną nowość w ofercie ARBOmedia Polska stanowią pakiety ARBOjeden dotyczące serwisów o zasięgu przekraczającym milion użytkowników, jak Gry-OnLine.pl, Maxior.pl, NaszeMiasto.pl czy Rozklad.pkp.pl. ARBOjedynki oznaczają emisję kampanii na pojedynczej stronie, po niższej cenie, bliskiej cenie pakietów tematycznych. Pakiety ARBOjeden występują także w wersji POWER.

Ponadto od 2 kwietnia 2007, przez minimum 6 miesięcy ARBOmedia Polska będzie proponować przy realizacji wybranych pakietów i zasięgów darmowe badanie brandingowe (do 5 pytań zamkniętych i do 5 odpowiedzi). Do wybranych produktów odsłonowych również gratis dodawane będą pakiety CLICK500 (ok. 2 000 kliknięć) w systemie SmartContext.

www.arbomedia.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top