A.pl, spółka córka giełdowej firmy Action S.A., zmieniła profil działalności i odświeżyła wygląd istniejącej od roku internetowej galerii handlowej A.pl. Strona określana mianem delikatesów internetowych będzie specjalizowała się w sprzedaży artykułów pierwszej potrzeby do domu i biura.
Zmiany widać na pierwszy rzut oka. Na nowym froncie sklepu pojawiły się żywe i bardziej przyjazne użytkownikom barwy. Zmieniono nawigację i sposób prezentacji produktów. Usprawniono także wyszukiwanie artykułów i proces zakupowy. Od nowa zbudowano również bazę produktów, których jest obecnie ok. 8 tysięcy.
– Chcieliśmy by sklep był bardziej wydajny i przyjazny zarówno dla użytkowników jak i obsługi – mówi Jakub Milewski Koordynator działań e-commerce w A.pl. – Zależało nam na tym by A.pl był lepiej widoczny w wyszukiwarkach oraz po prostu zachęcał do zakupów – podsumowuje.
Usprawnieniu uległa również logistyka. Wprowadzono nowe godziny dostaw i przyspieszono czas realizacji zamówienia. Od 10 grudnia towary dostarczane są również do klientów z Grodziska Mazowieckiego. Samochody dostawcze są oznakowane oraz wyposażone w urządzenia chłodnicze co umożliwia dostarczanie towarów takich jak mięso, lody, owoce i warzywa. Kurierzy a.pl dostarczają zamówienia codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 22.00 oraz od 8.00 – 14.00 w soboty.
Oferta sklepu skierowana jest do klientów indywidualnych oraz firm i instytucji z terenu aglomeracji warszawskiej i okolic. W A.pl można zakupić głownie tzw. towary szybko rotujące. Poza artykułami spożywczymi są to artykuły chemiczne i higieniczne, dziecięce, alkohole, papierosy, prasa, parafarmaceutyki oraz artykuły biurowe. Docelowo asortyment sklepu powiększy się o akcesoria kuchenne oraz ofertę apteki. Wprowadzony zostanie również dział z poradami kulinarnymi i zakupowymi dla klientów.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.