Ad.net najlepszym biurem reklamy

Sieć Ad.net S.A. została uznana przez klientów za najlepsze biuro reklamy internetowej w raporcie specjalnym Media&Marketing Polska.

Doroczny raport Media&Marketing Polska obejmuje wszystkie rodzaje biur reklamy – począwszy od telewizyjnej, a na reklamie internetowej skończywszy. Respondentami są klienci biur reklamy – przedstawiciele agencji reklamowych i domów mediowych. Dlatego też wyróżnienie sieci Ad.net jest tym większym osiągnięciem, odzwierciedla bowiem rzeczywisty stopień satysfakcji klienta ze świadczonych usług.

Respondenci badania przeprowadzonego na zlecenie Media&Marketing Polska przez SMG/KRC docenili przede wszystkim szybką i sprawną reakcję na potrzeby klienta i wysoki poziom obsługi świadczonej przez handlowców Ad.net.

Wysoko oceniona została również elastyczność i otwartość na potrzeby klienta, przejrzyste zasady współpracy oraz innowacyjność oferty – zdaniem klientów, Ad.net proponuje ciekawe nowe rozwiązania reklamowe.

'Jest to dla Ad.netu wspaniałe wyróżnienie. Wypadliśmy najlepiej w ogólnej ocenie – tak orzekli nasi klienci. Jest to dla nas z jednej strony nagroda za włożoną pracę, z drugiej – obliguje nas do wysokiej jakości usług w następnych latach. Dołożymy wszelkich starań, by nie zawieść oczekiwań domów mediowych, agencji, brokerów.’ – mówi Adam Wysocki, Dyrektor ds. Obsługi Klientów Ad.net.

W chwili obecnej Ad.net jest liderem wśród sieci reklamy internetowej w Polsce, ale w planach jest również dalsza ekspansja firmy na rynkach europejskich (firma obecnie ma swoje przedstawicielstwa na Litwie, Łotwie i w Estonii).

http://www.adnet.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top