Sieć Ad.net S.A. została uznana przez klientów za najlepsze biuro reklamy internetowej w raporcie specjalnym Media&Marketing Polska.
Doroczny raport Media&Marketing Polska obejmuje wszystkie rodzaje biur reklamy – począwszy od telewizyjnej, a na reklamie internetowej skończywszy. Respondentami są klienci biur reklamy – przedstawiciele agencji reklamowych i domów mediowych. Dlatego też wyróżnienie sieci Ad.net jest tym większym osiągnięciem, odzwierciedla bowiem rzeczywisty stopień satysfakcji klienta ze świadczonych usług.
Respondenci badania przeprowadzonego na zlecenie Media&Marketing Polska przez SMG/KRC docenili przede wszystkim szybką i sprawną reakcję na potrzeby klienta i wysoki poziom obsługi świadczonej przez handlowców Ad.net.
Wysoko oceniona została również elastyczność i otwartość na potrzeby klienta, przejrzyste zasady współpracy oraz innowacyjność oferty – zdaniem klientów, Ad.net proponuje ciekawe nowe rozwiązania reklamowe.
'Jest to dla Ad.netu wspaniałe wyróżnienie. Wypadliśmy najlepiej w ogólnej ocenie – tak orzekli nasi klienci. Jest to dla nas z jednej strony nagroda za włożoną pracę, z drugiej – obliguje nas do wysokiej jakości usług w następnych latach. Dołożymy wszelkich starań, by nie zawieść oczekiwań domów mediowych, agencji, brokerów.’ – mówi Adam Wysocki, Dyrektor ds. Obsługi Klientów Ad.net.
W chwili obecnej Ad.net jest liderem wśród sieci reklamy internetowej w Polsce, ale w planach jest również dalsza ekspansja firmy na rynkach europejskich (firma obecnie ma swoje przedstawicielstwa na Litwie, Łotwie i w Estonii).
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.