Sieć reklamowa Ad.net wprowadza nowy Regulamin Zlecania Emisji Reklam. Nowy dokument szczegółowo określa warunki rezerwacji powierzchni reklamowej – zwłaszcza wysyłki maili reklamowych i stałych obecności na serwisach.
„Zmiany warunków rezerwacji i emisji są podyktowane bardzo dużym zainteresowaniem reklamodawców bazami mailingowymi oraz stałymi, niestandardowymi obecnościami na serwisach naszej sieci. W najgorętszych okresach często trudno o wolne terminy emisji. W celu podniesienia standardów obsługi, przedstawiamy klientom po prostu jasne, przejrzyste warunki” – mówi Bartosz W. Wieczorek, Kierownik Działu Zakupu Ad.net.
Regulamin wchodzi w życie 30.10.2006.
dostępny pod adresem:
http://adnet.pl/download/Adnet_Regulamin_Zlecania_Emisji_Reklam_2006.pdf
Wpisy promowane
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
- Projektowanie aplikacji – z jakimi wyzwaniami spotykają się specjaliści?Wyzwaniem dla specjalistów IT jest konieczność tworzenia produktów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w tym rozwiązań z zakresu machine learning i ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.