Od 1 kwietnia sieć reklamy internetowej Ad.net zyskała nowego pracownika. Do zespołu dołączył Marcin Woźniak. Jego zadaniem będzie wspieranie nowych projektów, w które angażuje się sieć reklamowa.
'Doceniamy dotychczasowe osiągnięcia zawodowe Marcina w branży mediowej, jesteśmy zadowoleni, że zdecydował się on na współpracę z naszą siecią’ – deklaruje Adam Wysocki, Dyrektor ds. Obsługi Klientów Ad.net.
'Dla osoby zainteresowanej reklamą internetową i sieciami reklamowymi, Ad.net, jako gracz nr 1 na polskim rynku, to naturalny wybór. Nie wahałem się długo, kiedy złożono mi propozycję’ – mówi sam Marcin Woźniak.
W najbliższym czasie planowane jest dalsze powiększanie zespołu. W tym roku uruchomiony został również oddział Ad.net w Estonii, rozszerzając tym samym zakres działania sieci na wszystkie dawne republiki nadbałtyckie. Szefem Ad.net Baltica, odpowiedzialnym za zagraniczne przedsięwzięcia sieci mianowany został Tomasz Cisek.
'Budowanie sieci pan-europejskiej poprzez przeszczepianie sukcesu Ad.net na inne, pokrewne rynki, to niezwykle interesujące przedsięwzięcie. Od kilku lat istniejemy na Litwie i Łotwie, realizowaliśmy kilka wspólnych kampanii (Ad.net, Ad.net Baltica). Czas rozszerzyć zakres wpływów o pozostałe stabilizujące się wschodnie rynki reklamy internetowej’ – tłumaczy Tomasz Cisek.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.