Ad.net wyświetla pop-up'y w Service Pack 2

Opublikowano: 7 grudnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Sieć reklamowa Ad.net pokonała barierę Service Pack 2, blokującą wyświetlanie reklam pop-up.

W sieci Ad.net reklamodawcy uzyskają wyższą skuteczność ze względu na wprowadzony mechanizm: adserwer Ad.netu rozpoznaje, czy użytkownik ma zainstalowany Service Pack 2 i w zależności od tego serwuje odpowiedni kod reklamy pop-upowej.

W Windows’ach z SP2 pierwotnie zablokowany Pop-up, zostanie wyemitowany w momencie, gdy użytkownik będzie kontynuował swoją wycieczkę po witrynie. Każda akcja internauty w serwisie (kliknięcie, zaznaczenie tekstu) spowoduje wyświetlenie się reklamy pop-upowej.

Ad.net dla swoich klientów przygotował jeszcze inne alternatywne rozwiązanie. Emitowanie Pop-upów przygotowanych na warstwie, tak jak inne reklamy layerowe typu Brandmark czy Toplayer. Reklam tego rodzaju SP2 w ogóle nie blokuje, jednak wadą tego rozwiązania jest niemożliwość stworzenia w takiej właśnie formie Interstitiala w pełnej postaci oraz Pop-undera.

‚Uważam, że to dobra wiadomość dla rynku reklamy internetowej, ponieważ formy pop-upowe są nadal bardzo cenionymi i skutecznymi możliwościami zaistnienia w Internecie. Mam nadzieję, że nasi klienci będą zadowoleni z zaproponowanego rozwiązania.’ – komentuje Adam Wysocki – Dyrektor ds. Obsługi Klientów sieci Ad.net.

http://www.adnet.pl

Sylwester KozakAd.net wyświetla pop-up'y w Service Pack 2

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.