Ad-Vice gwarantuje dotarcie spotu do ponad 5 mln internautów

Opublikowano: 2 czerwca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , ,

GRPSPOT to produkt reklamowy oparty na spotach video, emitowanych zarówno w odtwarzaczach osadzonych na serwisach WWW, jak i w formacie reklamowym (videostitial). Wprowadzając nowy produkt reklamy on-line, Ad-Vice gwarantuje reklamodawcy dotarcie z emisją spotu video w formacie Pre-Roll do ponad 5 milionów internautów.

Podstawowa oferta GRPSPOT to emisja 15 sekundowych spotów w odtwarzaczach wydawców (O2 – wrzuta.pl oraz smog.pl, Patrz.pl, Fotka.tv, fdb.pl, Moto24.tv) przed właściwym materiałem video. GRPSPOT daje możliwość emisji reklamy z jednego adserwera (ADOCEAN VIDEO) na wielu powierzchniach reklamowych przy maksymalizacji zasięgu reklamy (dowolny tzw. capping w obrębie produktu).

Główne zalety nowego produktu reklamowego GRPSPOT to:
•    olbrzymi zasięg miesięczny dla przekazu video – ponad 5 mln internautów miesięcznie, capping wspólny dla całego produktu (5.5 milionów użytkowników real users korzystających z odtwarzaczy na serwisach wchodzących w skład pakietu – wg badania Megapanel PBI/Gemius, marzec 2009),
•   efektywność kosztowa dzięki sprzedaży reklamy w pakietach,
•    unikalna technologia serwowania reklamy (specjalna metodologia zliczania tylko rozpoczętych emisji reklam video przez system AdOcean, jeden system emitujący reklamę).

Oferta GRPSPOT obejmuje także emisję reklam video w standardowych formach reklamowych, na serwisach internetowych współpracujących z siecią Ad-Vice:
•    Videostitial (automatyczna emisja reklamy video w formacie zakrywającym treść serwisu WWW) ,
•    Videostitial + Billboard (emisja reklamy video w formacie zakrywającym treść serwisu WWW, rozpoczynana przez użytkownika po kliknięciu w billboard),
•    Videostitial + Scroller (emisja reklamy video w formacie zakrywającym treść serwisu WWW, rozpoczynana przez użytkownika po kliknięciu w scroller).

Nowa oferta Ad-Vice to odpowiedź na potwierdzone i zwiększające się zainteresowanie internautów treścią video w internecie, i w efekcie, rosnący popyt reklamodawców na reklamę video on-line. – tłumaczy Bartosz W. Wieczorek, Prezes Zarządu Ad-Vice Sp. z o. o. – GRPSPOT może z powodzeniem funkcjonować jako samodzielny produkt, ale też uzupełniać kampanie on-line prowadzone z wykorzystaniem innych narzędzi. Prowadzimy rozmowy również z kolejnymi wydawcami, którzy chcieliby współpracować z nami przy projekcie GRPSPOT.

Hanna LaskowskaAd-Vice gwarantuje dotarcie spotu do ponad 5 mln internautów

Podziel się!

O autorze

hania