1 maja spółki AdAction i IDMnet połączą struktury handlowe i zaproponują wspólną ofertę. Sieć reklamy internetowej AdAction Network zostanie wzmocniona o witryny z portfolio IDMnet i będzie działać jako samodzielna sieć tematyczna w ramach IDMnet.
Zmiany związane są z porządkowaniem kompetencji spółek internetowych należących do Grupy ZPR. AdAction i IDMnet pozostaną osobnymi spółkami. Zakres działań IDMnet powiększy się o zadania związane ze sprzedażą usług AdAction.
IDMnet i AdAction stworzą wspólnie nową sieć tematyczną, która zostanie włączona do portfolio IDMnet i będzie działać pod marką AdAction Network. Do sieci zostaną włączone witryny do tej pory zrzeszone w AdAction Network oraz witryny z kategorii Rozrywka IDMnet. AdAction Network będzie korzystać z technologii stosowanej przez IDMnet – adserwer’a BB Media. Od 1 maja witryny tej sieci znajdą się w drzewku Megapanelu sieci IDMnet.
W związku ze współpracą AdAction i IDMnet nastąpią zmiany w zarządzie IDMnet. Adam Dyba obejmie stanowisko wiceprezesa zarządu IDMnet. Do IDMnet przejdzie również cały zespół handlowy AdAction.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.