Firma AdAction rozpoczęła współpracę z serwisem Zedge, jednym z największych globalnych dostawców darmowego contentu mobilnego. Partnerstwo zwiększy zasięg mobilnej sieci reklamowej mobiAds, rozwijanej przez AdAction.
Zedge specjalizuje się w dostarczaniu darmowych multimediów – dzwonki, tapety, gry oraz programy – na telefony komórkowe i urządzenia przenośne. Ze strony www.zedge.net każdego miesiąca korzysta około 10 milionów użytkowników, a liczba pobrań przekracza 100 milionów. Zedge to również społeczność, która daje użytkownikom nie tylko możliwość pobierania aplikacji, ale dodawania własnych.
Współpraca dotyczy sprzedaży przez AdAction powierzchni reklamowej na serwisie mobilnym m.zedge.net, reklamy pełnoekranowe przed grami i aplikacjami pobieranymi z tego serwisu oraz reklamy na stronie WWW. Oferta dostępna będzie w ramach tworzonej przez AdAction mobilnej sieci reklamowej mobiAds.
„Sieć mobiAds dociera już do ponad dwóch milionów unikalnych użytkowników komórek, a współpraca z Zedge pozwoli zasięg ten znacząco wzmocnić. Zedge to kolejny duży serwis, który zdecydował się na współpracę z nami.” – mówi Adam Semik, dyrektor sprzedaży w AdAction. „Duży zasięg i konkurencyjne ceny pozwalają nam planować kampanie docierające do dużej grupy atrakcyjnych odbiorców przy niskich kosztach. Rozmawiamy z kolejnymi dużymi firmami i mam nadzieję, że wkrótce poinformujemy o kolejnych partnerstwach.”
Sieć reklamy mobilnej mobiAds to projekt uruchomiony przez AdAction pod koniec ubiegłego roku. Sieć specjalizuje się w sprzedaży reklam w przestrzeni mobilnej, w serwisach WAP oraz w grach i aplikacjach na telefony komórkowe i urządzenia przenośne.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.