Firma AdAction, specjalizująca się w reklamie w grach oraz reklamie mobilnej, zaprezentowała poszerzoną ofertę wraz z nowym cennikiem reklam. W nowej ofercie wprowadzono między innymi podział na reklamę dynamiczną (in-game ads) i statyczną w grach (Product Placement) oraz produkcję gier (advergaming). Dodatkowo zaprezentowano zupełnie nową, szeroką ofertę reklamy mobilnej.
Dynamicznie rosnący zasięg, nowe produkty w ofercie oraz partnerstwa z polskimi i międzynarodowymi wydawcami spowodowały konieczność opracowania nowej oferty reklamowej. Jest ona dostępna na stronie http://planner.adaction.pl
Nowy cennik systematyzuje dotychczasową ofertę AdAction. Wprowadzono czytelny podział na kategorie produktów reklamowych oraz platformy na jakich są one dostępne (np. gry na PC/konsole, gry przeglądarkowe, flashowe, reklama mobilna). Całość uzupełnia propozycja agencji w zakresie produkcji gier, ofert specjalnych i marketingu szeptanego.
– Mamy obecnie najlepszą i najpełniejszą na polskim rynku ofertę reklam w grach, a jak pokazują badania ta postać reklamy jest bardzo dobrze odbierana przez użytkowników. Nie jest nachalna ani tak inwazyjna jak wiele reklam internetowych. Jej dodatkowym atutem jest rosnąca popularność gier wideo oraz fakt, że w gry grają wszystkie grupy wiekowe. Silnie rozbudowaliśmy również naszą ofertę wykorzystującą telefony komórkowe. – mówi Adam Semik, dyrektor sprzedaży w AdAction.
AdAction oferuje także szereg narzędzi wspomagających pracę marketerów i plannerów. Nowością w ofercie jest reklama moblina, która umożliwia precyzyjne targetowanie ze względu na cechy demograficzne czy pobierany kontent oraz wywoływanie przez posiadaczy telefonów takich akcji jak wysyłka predefiniowanych smsów lub bezpośrednia rozmowa z call center Klienta.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.