Firma AdAction, specjalizująca się w reklamie w grach oraz reklamie mobilnej, zaprezentowała poszerzoną ofertę wraz z nowym cennikiem reklam. W nowej ofercie wprowadzono między innymi podział na reklamę dynamiczną (in-game ads) i statyczną w grach (Product Placement) oraz produkcję gier (advergaming). Dodatkowo zaprezentowano zupełnie nową, szeroką ofertę reklamy mobilnej.
Dynamicznie rosnący zasięg, nowe produkty w ofercie oraz partnerstwa z polskimi i międzynarodowymi wydawcami spowodowały konieczność opracowania nowej oferty reklamowej. Jest ona dostępna na stronie http://planner.adaction.pl
Nowy cennik systematyzuje dotychczasową ofertę AdAction. Wprowadzono czytelny podział na kategorie produktów reklamowych oraz platformy na jakich są one dostępne (np. gry na PC/konsole, gry przeglądarkowe, flashowe, reklama mobilna). Całość uzupełnia propozycja agencji w zakresie produkcji gier, ofert specjalnych i marketingu szeptanego.
– Mamy obecnie najlepszą i najpełniejszą na polskim rynku ofertę reklam w grach, a jak pokazują badania ta postać reklamy jest bardzo dobrze odbierana przez użytkowników. Nie jest nachalna ani tak inwazyjna jak wiele reklam internetowych. Jej dodatkowym atutem jest rosnąca popularność gier wideo oraz fakt, że w gry grają wszystkie grupy wiekowe. Silnie rozbudowaliśmy również naszą ofertę wykorzystującą telefony komórkowe. – mówi Adam Semik, dyrektor sprzedaży w AdAction.
AdAction oferuje także szereg narzędzi wspomagających pracę marketerów i plannerów. Nowością w ofercie jest reklama moblina, która umożliwia precyzyjne targetowanie ze względu na cechy demograficzne czy pobierany kontent oraz wywoływanie przez posiadaczy telefonów takich akcji jak wysyłka predefiniowanych smsów lub bezpośrednia rozmowa z call center Klienta.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.