Adam Dyba złożył rezygnację z pełnienia funkcji wiceprezesa IDMnet.
Twórca i założyciel sieci reklamy internetowej IDMnet z końcem listopada rozstaje się ze spółką. Jego obowiązki przejmą pozostali członkowie zarządu IDMnet.
To już drugi raz gdy odchodzę z IDMnet. Gdy odchodziłem za pierwszym razem IDMnet był wartkim strumykiem, a gdy wróciłem – już dobrze uregulowaną i żeglowną rzeką. Przyszedł jednak czas na zmiany i własny biznes. Jestem pewien, że IDMnet doskonale sobie beze mnie poradzi. Firma cały czas się rozwija, ma dobre wyniki i ambitne plany – powiedział Adam Dyba.
Z Grupą ZPR Adam Dyba był związany od 1997 r. Zaczynał swoją karierę w spółce Supermedia, gdzie prowadził dział reklamy internetowej, który w 2000 r. został przekształcony w spółkę Internetowy Dom Mediowy Net. W 2006 r. Adam Dyba odszedł z Grupy ZPR do spółki ClickAd, aby po roku wrócić i objąć stanowisko prezesa spółek Afilo i AdAction. W 2010 . obie spółki zostały włączone w struktury sieci IDMnet, w której Adam Dyba objął funkcję wiceprezesa zarządu. Teraz ma zamiar stworzyć własną firmę, która będzie specjalizować się w dziedzinie reklamy kupowanej w modelu RTB, z wykorzystaniem danych zewnętrznych lub pochodzących bezpośrednio od klienta.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.