Adam Semik dołączył z początkiem października do zespołu AdAction. Objął funkcję Dyrektora Sprzedaży odpowiedzialnego za sprzedaż reklam w grach komputerowych i projektach mobilnych realizowanych przez AdAction.
Adam Semik jest absolwentem Wydziału Zarządzania UW. Karierę zawodową rozpoczynał w domu mediowym OMD Polska, gdzie odpowiadał za zakup mediów. Następnie związany był z siecią reklamy internetowej IDMnet, w której to firmie nadzorował obsługę kluczowych klientów agencyjnych. Ostatnio związany był z portalem Interia, gdzie jako Team Leader kierował zespołem obsługującym kluczowe domy mediowe, takie jak OMG, Mindshare czy Mediaedge.
Doświadczenie Adama w branży reklamy internetowej jest bardzo duże i jestem pewien, że jego dołączenie do zespołu mocno zintensyfikuje nasze działania sprzedażowe. Moja pewność jest tym większa, że jako prezes IDMnet miałem okazję dokładnie poznać wysoki profesjonalizm Adama. Cieszę się z tego wzmocnienia. – skomentował Adam Dyba, prezes AdAction.
Głównym zadaniem Adama Semika będzie organizacja struktur sprzedażowych w AdAction oraz ścisła współpraca z domami mediowymi i agencjami. Nowy Dyrektor Sprzedaży będzie odpowiadał nie tylko za sprzedaż reklam w grach, ale także za sprzedaż reklam w różnych projektach mobilnych prowadzonych przez firmę.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.