Adam Semik dołączył z początkiem października do zespołu AdAction. Objął funkcję Dyrektora Sprzedaży odpowiedzialnego za sprzedaż reklam w grach komputerowych i projektach mobilnych realizowanych przez AdAction.
Adam Semik jest absolwentem Wydziału Zarządzania UW. Karierę zawodową rozpoczynał w domu mediowym OMD Polska, gdzie odpowiadał za zakup mediów. Następnie związany był z siecią reklamy internetowej IDMnet, w której to firmie nadzorował obsługę kluczowych klientów agencyjnych. Ostatnio związany był z portalem Interia, gdzie jako Team Leader kierował zespołem obsługującym kluczowe domy mediowe, takie jak OMG, Mindshare czy Mediaedge.
Doświadczenie Adama w branży reklamy internetowej jest bardzo duże i jestem pewien, że jego dołączenie do zespołu mocno zintensyfikuje nasze działania sprzedażowe. Moja pewność jest tym większa, że jako prezes IDMnet miałem okazję dokładnie poznać wysoki profesjonalizm Adama. Cieszę się z tego wzmocnienia. – skomentował Adam Dyba, prezes AdAction.
Głównym zadaniem Adama Semika będzie organizacja struktur sprzedażowych w AdAction oraz ścisła współpraca z domami mediowymi i agencjami. Nowy Dyrektor Sprzedaży będzie odpowiadał nie tylko za sprzedaż reklam w grach, ale także za sprzedaż reklam w różnych projektach mobilnych prowadzonych przez firmę.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.