Adkontekst wprowadza reklamy w formacie flash

Sieć reklamowa Adkontekst wprowadza do swojej oferty kolejną formę reklamy – Adkontekst Flash w reklamach intekstowych. Jest to już kolejny rodzaj reklamy dostępny w ramach Intertext  (oprócz Adkontekst Exclusive i Adkontekst Text).

Reklamy Adkontekst Flash emitowane są w oparciu o zaawansowany algorytm doboru kontekstowego, zaś rozliczane są w modelu PPC (za kliknięcie). Oficjalne wprowadzenie nowego produktu reklamowego na rynek nastąpiło po kilkutygodniowych testach. Reklamy testowe emitowane były na stronach motoryzacyjnych, należących do sieci Adkontekst (m.in. na Autocentrum.pl, Moto.wp.pl , Autogaleria.pl, Autoefl.pl, Motofinanse.pl) przy wykorzystaniu kreacji reklamowych dostarczonych przez Polską Grupę Dealerów dla takich marek jak: Fiat, Mitsubishi, Infiniti, Suzuki i Nissan.

„Doceniamy nowatorskie podejście NetSprint do rozwoju form reklamowych w internecie, dlatego też zdecydowaliśmy się na udział w testach nowego produktu. Wyniki testów były bardzo obiecujące, więc od razu zaczęliśmy wykorzystywać reklamy typu Adkontekst Flash w naszych działaniach marketingowych” – powiedział Jacek Klukowski, Dyrektor Marketingu Grupy PGD.

Reklama Adkontekst Flash podobnie jak inne produkty Intertext emitowana jest na odrębnej warstwie w powiązaniu z treścią artykułu oraz wyróżnionymi w tekście słowami kluczowymi. Tak jak wszystkie produkty reklamowe w sieci Adkontekst reklamy flash rozliczane są w modelu PPC. O częstotliwości emisji reklamy decyduje dopasowanie do kontekstu strony, atrakcyjność przekazu dla użytkowników (mierzona m.in. wskaźnikiem CTR) oraz cena zadeklarowana przez reklamodawcę. Dostępny format reklamy to rectangle 300 x 250 pikseli (waga pliku .swf do 40kb).

„Chcemy wyjść naprzeciw tym marketerom, którzy chcą w ramach budżetów PPC wzbogacić swój przekaz reklamowy zachowując wszystkie zalety emisji reklam w sieci kontekstowej.  Wierzymy, że nowy produkt wzbudzi duże zainteresowanie reklamodawców,  co w najbliższych miesiącach istotnie pociągnie za sobą również wzrost przychodów wydawców zrzeszonych w sieci Adkontekst” – powiedział Łukasz Duda, Dyrektor Sieci Adkontekst.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top