adMobile- nowe oblicze marketingu mobilnego

Opublikowano: 12 listopada 2003. Kategoria: Rynek.

Rozpoczęła swoją działalność nowa agencja marketingu mobilnego o nazwie adMobile. Właścicielem adMobile jest Agencja Interaktywna Adv.pl.

Bazując na doświadczeniu Adv.pl, firmy od lat zajmującej się marketingiem interaktywnym, adMobile zapewnia skuteczne i efektywne rozwiązania, oparte na technologiach mobilnych. Zostało to docenione przez Komitet Integracji Europejskiej, przyznając firmie Medal Europejski za wysokie standardy świadczonych usług mobilnych. adMobile to również profesjonalne zaplecze prawne, dzięki któremu powstał pierwszy w Polsce Kodeks Marketingu Mobilnego, wyznaczający standardy działań agencji. adMobile dysponuje autorską infrastrukturą – platformą Mobilo™, która pozwala organizować konkursy, loterie promocyjne, płatności przez SMS'a, badania opinii publicznej, sondy, głosowania oraz przeprowadzanie programów lojalnościowych.

– adMobile to nie tylko nowa agencja na polskim rynku, to również nowa jakość działań na rynku usług mobilnych, oparta na kompleksowej obsłudze. Dużą nadzieję pokładamy we współpracy z agencjami reklamowymi (BTL, full service), dając im dodatkowe narzędzia zwiększające skuteczność ich działań. Wierzymy, że łącząc naszą ofertę z ofertą agencji reklamowej, zwiększamy szanse na pozyskanie klienta. Oferowane przez adMobile rozwiązania, znajdują zastosowanie zarówno wśród producentów, usługodawców oraz firm handlowych.- mówi Rafał Dziedzic, Dyrektor Zarządzający adMobile.

http://www.admobile.pl

Sylwester KozakadMobile- nowe oblicze marketingu mobilnego

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.