Interia.pl we współpracy z siecią reklamową ARBOmedia wprowadziła własny system reklamy kontekstowej – AdSearch.
Głównym celem podjętej współpracy jest zbudowanie jak największego potencjału zasięgowego dla naszego systemu. Dzięki połączeniu sił największej na rynku sieci ARBOmedia i ponad 7-milionowego grona użytkowników Interia.pl, nasza oferta ma szansę dotrzeć do ponad 12 milionów internautów – mówi Grzegorz Błażewicz, Prezes Interia.pl.
AdSearch daje możliwość emisji reklam w wyszukiwarkach lub na stronach tematycznych na podstawie porównania słów kluczowych. Prócz tradycyjnych boksów reklamowych pojawiających się w dopasowanym przez system serwisie, nowością jest wykorzystanie nieinwazyjnej reklamy w formie linków tekstowych. W dowolnym artykule system oznacza słowa, pod którymi ukryta została treść reklamowa. AdSearch umożliwia również targetowanie czasowe i capping, pozwalający ustalić ilość emisji reklam dla pojedynczego użytkownika.
Według prognoz, rynek reklamy kontekstowej będzie sukcesywnie rósł. W roku ubiegłym wydatki na nią wyniosły szacunkowo 20% całościowego rynku reklamy on-line, co stanowi około 10% wzrostu w stosunku do 2005 r. Przypuszcza się, że w roku 2007 przekroczy próg 25%.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!