Interia.pl we współpracy z siecią reklamową ARBOmedia wprowadziła własny system reklamy kontekstowej – AdSearch.
Głównym celem podjętej współpracy jest zbudowanie jak największego potencjału zasięgowego dla naszego systemu. Dzięki połączeniu sił największej na rynku sieci ARBOmedia i ponad 7-milionowego grona użytkowników Interia.pl, nasza oferta ma szansę dotrzeć do ponad 12 milionów internautów – mówi Grzegorz Błażewicz, Prezes Interia.pl.
AdSearch daje możliwość emisji reklam w wyszukiwarkach lub na stronach tematycznych na podstawie porównania słów kluczowych. Prócz tradycyjnych boksów reklamowych pojawiających się w dopasowanym przez system serwisie, nowością jest wykorzystanie nieinwazyjnej reklamy w formie linków tekstowych. W dowolnym artykule system oznacza słowa, pod którymi ukryta została treść reklamowa. AdSearch umożliwia również targetowanie czasowe i capping, pozwalający ustalić ilość emisji reklam dla pojedynczego użytkownika.
Według prognoz, rynek reklamy kontekstowej będzie sukcesywnie rósł. W roku ubiegłym wydatki na nią wyniosły szacunkowo 20% całościowego rynku reklamy on-line, co stanowi około 10% wzrostu w stosunku do 2005 r. Przypuszcza się, że w roku 2007 przekroczy próg 25%.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.