JVC Polska – lider w branży audio-video, uruchomił nową witrynę internetową. Prace nad stworzeniem serwisu powierzono Agencji Interaktywnej Adv.pl.
Nowa witryna ma przede wszystkim pomóc w wyborze produktu z szerokiej oferty JVC Polska. W tym celu, na potrzeby serwisu, agencja Adv.pl stworzyła mechanizmy ekspertowe umożliwiające odszukanie pożądanego sprzętu oraz porównanie go w ramach danej kategorii.
Dziennikarzom poświęcono dedykowany dział „Press Room”, gdzie przedstawiciele mediów znajdą wszystkie ważne informacje związane z JVC.
Serwis wykonano w technologiach DHTML, Macromedia Flash z wykorzystaniem języka PHP. Implementacja elastycznego modułu zarządzania treścią (opartego na dynamicznym modelu danych), pozwala na swobodną modyfikacje struktury bazy produktowej. Wprowadzone zmiany są automatycznie uwzględniane i eksponowane w serwisie, a także wykrywane przez moduł wyszukiwawczy. Moduł wykorzystuje serwer MySQL, jednak istnieje możliwość migracji na dowolny serwer wspierający język SQL oraz Relacyjne Bazy Danych.
http://www.jvc.com.pl
http://www.adv.pl
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.