Adv.pl dla Smacznych Zup WINIARY

Adv.pl stworzyło komunikację e-marketingową dla nowego produktu Nestle – Smacznej Zupy WINIARY- wykorzystując między innymi serwis produktowy pierwszapodomowej.pl.
Jest on uzupełnieniem komunikacji marketingowej w telewizji i prasie. Serwis oraz wspierająca go kampania reklamowa wystartowały w ostatnim tygodniu lutego. Kampania potrwa do połowy kwietnia 2008.

Smaczna Zupa jest kierowana do pracujących mieszkańców miast, zarówno kobiet, jak i mężczyzn, z szerokiej grupy wiekowej (20-50), poszukujących wygodnych rozwiązań na szybką, ciepłą przekąskę  w ciągu dnia.

Adv.pl dla Smacznych Zup WINIARY 1

Adv.pl, zwracając się ku grupie docelowej, stworzyło serwis nawiązujący do tematyki biurowej, jednak w konwencji promocyjno-rozrywkowej. Na stronie użytkownik nie tylko pozna zalety Smacznej Zupy, ale także zagra w ciekawe gry. Ma do wyboru darta, grę zręcznościową, badająca wydajność zespołu, oraz „smaczne” memory. Poza tym może wziąć udział w „Konkursie biur(k)owym”. Wystarczy, że zrobi zdjęcie swojego nietuzinkowego biurka i opublikuje je na stronie.

Kampanię w mediach opracowała firma Mediaedge:cia.

pierwszapodomowej.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top