Adv.pl kreuje internetowe oblicze EMPiK.com

Realizacja nowej strategii interaktywnej EMPiKu – największej sieci sprzedaży produktów kultury w Polsce – została powierzona agencji interaktywnej Adv.pl.

Współpraca objęła stworzenie całościowej koncepcji graficznej nowej odsłony serwisu. Podstawową zmianą jest zastosowanie bardziej agresywnej i odważnej szaty graficznej. Dominujące kolory to czerń i czerwień, które podkreślają nowoczesność sieci salonów.

Nowy serwis charakteryzuje się ergonomicznością i funkcjonalnością zgodną ze światowymi trendami tworzenia tak rozbudowanych rozwiązań. Dzięki temu dostęp do bogatych informacji kulturalnych jest niezwykle łatwy a dokonywanie zakupów on-line maksymalnie przyjazne dla internauty.

Niewątpliwą nowość stanowi dział 'Bazarek’, będący swoistą tablicą ogłoszeniową dla osób pragnących sprzedać różnorodne artykuły. Oferty sprzedaży posegregowane są według pięciu kategorii: muzyka, film, książka, multimedia i inne produkty. Każdy zarejestrowany użytkownik może przeglądać zamieszczone w 'Bazarku’ produkty, dodawać własne ogłoszenia, kontaktować się z innymi sprzedającymi w celu uzyskania bliższych informacji na temat ich ofert, oraz kupować zamieszczone na nim produkty.

Witryna nie jest wyłącznie platformą e-commerce i również ona odzwierciedla hasło EMPiKu – pełna kultura. W serwisie można zapoznać się z wydarzeniami kulturalnymi, jakie aktualnie mają miejsce w całej Polsce oraz z wydarzeniami organizowanymi w salonach EMPiK. Prezentowane są także relacje z wizyt gwiazd w salonach a w przyszłości planowane jest uruchomienie Chatu z Gwiazdą on-line.

'W procesie projektowania nowego serwisu EMPiK.com wiele uwagi poświęcono metodzie nawigacji. Było to zadanie trudne biorąc pod uwagę stopień złożoności witryny oraz wielość kategorii produktów i informacji. Agencja Adv.pl wywiązała się z tego zadania znakomicie’ – mówi Jarosław Zeisner, menedżer projektu EMPiK.com. 'Mając na względzie specyfikę środowiska interaktywnego, nie będziemy ustawać w udoskonalaniu EMPiK.com, aby podołać nowym wyzwaniom dyktowanym przez Internet – najszybciej rozwijające się narzędzie komunikacji. ’ – dodaje Jarosław Zeisner.

Serwis stanowi początek zintegrowanej obsługi marketingowej EMPiKu on-line przez agencję interaktywną Adv.pl.

http://www.empik.com

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top