Realizacja nowej strategii interaktywnej EMPiKu – największej sieci sprzedaży produktów kultury w Polsce – została powierzona agencji interaktywnej Adv.pl.
Współpraca objęła stworzenie całościowej koncepcji graficznej nowej odsłony serwisu. Podstawową zmianą jest zastosowanie bardziej agresywnej i odważnej szaty graficznej. Dominujące kolory to czerń i czerwień, które podkreślają nowoczesność sieci salonów.
Nowy serwis charakteryzuje się ergonomicznością i funkcjonalnością zgodną ze światowymi trendami tworzenia tak rozbudowanych rozwiązań. Dzięki temu dostęp do bogatych informacji kulturalnych jest niezwykle łatwy a dokonywanie zakupów on-line maksymalnie przyjazne dla internauty.
Niewątpliwą nowość stanowi dział 'Bazarek’, będący swoistą tablicą ogłoszeniową dla osób pragnących sprzedać różnorodne artykuły. Oferty sprzedaży posegregowane są według pięciu kategorii: muzyka, film, książka, multimedia i inne produkty. Każdy zarejestrowany użytkownik może przeglądać zamieszczone w 'Bazarku’ produkty, dodawać własne ogłoszenia, kontaktować się z innymi sprzedającymi w celu uzyskania bliższych informacji na temat ich ofert, oraz kupować zamieszczone na nim produkty.
Witryna nie jest wyłącznie platformą e-commerce i również ona odzwierciedla hasło EMPiKu – pełna kultura. W serwisie można zapoznać się z wydarzeniami kulturalnymi, jakie aktualnie mają miejsce w całej Polsce oraz z wydarzeniami organizowanymi w salonach EMPiK. Prezentowane są także relacje z wizyt gwiazd w salonach a w przyszłości planowane jest uruchomienie Chatu z Gwiazdą on-line.
'W procesie projektowania nowego serwisu EMPiK.com wiele uwagi poświęcono metodzie nawigacji. Było to zadanie trudne biorąc pod uwagę stopień złożoności witryny oraz wielość kategorii produktów i informacji. Agencja Adv.pl wywiązała się z tego zadania znakomicie’ – mówi Jarosław Zeisner, menedżer projektu EMPiK.com. 'Mając na względzie specyfikę środowiska interaktywnego, nie będziemy ustawać w udoskonalaniu EMPiK.com, aby podołać nowym wyzwaniom dyktowanym przez Internet – najszybciej rozwijające się narzędzie komunikacji. ’ – dodaje Jarosław Zeisner.
Serwis stanowi początek zintegrowanej obsługi marketingowej EMPiKu on-line przez agencję interaktywną Adv.pl.
Wpisy promowane
- SEO vs. Google Ads – jaką kampanię wybrać?Co opłaca się bardziej: SEO czy Google Ads? Jeśli i Ciebie nurtuje to pytanie, na pewno wiesz już, że odpowiedź ...
- Czym są umiejętności interpersonalne i w jaki sposób je rozwijać?Umiejętności interpersonalne to istotny element zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Obejmują zdolność komunikacji, empatii, asertywności oraz umiejętność pracy ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!