Sprzedaż on-line zaczyna dotyczyć coraz szerszych grup asortymentowych. W Polsce prężnie rozwija się handel internetowy bronią nie wymagającą zezwolenia. Według ustawy z ’99 roku są to m.in.: wiatrówki i pistolety gładkolufowe. Obecnie jeden z największych sklepów internetowych, oferujący militarystyczny asortyment znajduje się w sieci pod adresem militaria.pl. Twórcą oprogramowania oraz kreacji graficznej jest Agencja Interaktywa Adv.pl.
„W odpowiedzi na rosnące potrzeby rynku stworzyliśmy system sprzedażowy Exigo, na którym oparty jest sklep Militaria.pl. Zdajemy sobie sprawę, że budowa trwałej lojalności Klienta nie jest możliwa bez odpowiedniego oprogramowania obsługującego internetową sprzedaż. Dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii udało nam się stworzyć platformę, której funkcjonalność wykracza daleko poza standardy „pudełkowego” sklepu. Klienci Militaria.pl mają możliwość oceny każdego produktu, sprawdzenia statusu zamówienia, historii dokonanych transakcji. Internauta ma do dyspozycji listę życzeń, może polecać dane pozycje znajomym, za co otrzymuje dodatkowe punkty rabatowe. Istnieje również możliwość tworzenia dedykowanej oferty, skierowanej do Stałych Klientów różniącej się od pozostałych ceną i warunkami zakupów.” – mówi Rafał Dziedzic, Prezes Adv.pl.
„Platforma Exigo, na której oparty jest sklep, udostępnia narzędzia, które prowadzą Klienta za rękę w trakcie zakupów, informując o produktach komplementarnych, substytucyjnych, proponując rabaty. Pozwala na stworzenie internetowej społeczności wokół sklepu, poprzez zastosowanie mechanizmu subskrypcji, dostarczającej stale aktualne informacje o nowościach i promocjach, wydarzeniach z branży.” – mówi Tomasz Szulc, Dyrektor ds. Marketingu Militaria.pl.
Adv.pl zajmuje się również administrowaniem, doradztwem marketingowym oraz przeprowadzaniem kampanii bannerowych Militaria.pl.
http://www.militaria.pl
http://www.adv.pl
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.