Adv.pl na rynku FMCG
Agencja Interaktywna Adv.pl pozyskała trzech nowych Klientów z branży FMCG. Na przełomie dwóch miesięcy wygrała przetargi na obsługę e-marketingową 3 czołowych marek na polskim rynku: WINIARY (Nestle Polska S.A.), Jutrzenka S.A. oraz Hellena S.A.
Konsekwentna polityka agencji, dla której oparciem jest dostarczanie unikatowych i efektywnych rozwiązań, znalazła uznanie również wśród Klientów branży FMCG.
– Ubiegły rok, to dla Adv.pl czas doskonalenia oferowanych rozwiązań oraz dynamicznego rozwoju Spółki. Jako pierwsza agencja interaktywna w Polsce uzyskaliśmy certyfikat ISO, wdrożyliśmy również system klasy CRM. Działanie te sprawiły, że jesteśmy gotowi do świadczenia usług dla najbardziej wymagających organizacji – mówi Konrad Pankiewicz, Dyrektor Zarządzający Adv.pl.