Firma Google poinformowała, że reklamodawcy systemu AdWords będą mogli od teraz licytować nie tylko kliknięcia, ale także rozmowy telefoniczne. Wyżej umiejscowiona reklama ma prowadzić do częstszych telefonów od klientów, przekonuje firma.
Reklamy AdWords typu „click-to-call” polegają na umieszczaniu bezpłatnego numeru przekierowującego obok tekstowej reklamy w wynikach wyszukiwania Google. Jeśli użytkownik zobaczy reklamę z numerem i postanowi skontaktować się z reklamodawcą, AdWords zarejestruje rozmowę i przekieruje ją do firmy.
W raportach AdWords zobaczyć będzie można ilość rozmów wygenerowanych w każdej kampanii, czas ich trwania, a wkrótce – numer kierunkowy klienta. Dostępne będą również bardziej szczegółowe raporty podsumowujące wykonane rozmowy i ich koszty.
Obecnie licytowanie rozmów dostępne jest dla firm z USA i Wielkiej Brytanii. Jak przekonuje Google, tego typu format ma coraz większe znaczenie; odpowiadać ma za miliony rozmów tygodniowo. Do tej pory firma pośredniczyła w ponad 12 milionach połączeń. Średni czas rozmowy przeprowadzonej za pośrednictwem reklamy wynosi sześć minut.
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.