Afilo ogłasza swoje najbliższe plany biznesowe

Opublikowano: 27 maja 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Osiągnięcie rentowności do końca 2008 roku, budowa aplikacji wspomagających sprzedaż reklamowanych produktów oraz tworzenie własnych powierzchni reklamowych. Sieć afiliacyjna Afilo ogłasza swoje plany na najbliższe miesiące.
Afilo rozpoczęło działalność w październiku ubiegłego roku. Po ponad pół roku od startu firma może pochwalić się liczbą tysiąca czterystu zrzeszonych witryn-wydawców, ponad stoma uruchomionymi programami reklamowymi oraz wzrostem zatrudnienia z trzech do czternastu osób.

„Startowaliśmy w październiku ubiegłego roku, tworząc wszystko od początku: zespół pracowników, sieć wydawców, platformę do obsługi programów oraz struktury sprzedaży. Po ponad pół roku osiągnęliśmy wyniki lepsze niż początkowo zakładaliśmy. Teraz chcemy skupić się na lepszym wykorzystaniu tego potencjału i na zwiększeniu efektywności działań reklamowych” – mówi Paweł Sypczuk, dyrektor generalny Afilo.

W ciągu najbliższych miesięcy Afilo chce skoncentrować swoje działania na optymalizacji prowadzonych kampanii i zwiększeniu ich efektywności. Mają w tym pomóc budowane narzędzia wspomagające sprzedaż, takie jak na przykład generatory feedów. Wydawcy będą mogli pobierać na swoje strony specjalne zakładki, które będą czymś w rodzaju mini pasaży handlowych z możliwością przeszukiwania i sortowania dostępnych produktów. Zwiększy to sprzedaż po stronie reklamodawców, a wydawcom zapewni większe dochody.

Afilo chce także tworzyć własne przedsięwzięcia internetowe i profilowane serwisy. Dzięki temu zwiększy się powierzchnia reklamowa sieci. Do końca 2008 spółka chce osiągnąć rentowność prowadzonej działalności.

www.afilo.pl

Hanna LaskowskaAfilo ogłasza swoje najbliższe plany biznesowe

Podziel się!

O autorze

hania