Sieć afiliacyjna Afilo uruchomiła program partnerski dla serwisu Auto-Moto będącego częścią portalu SE.pl.
Należący do Super Expressu portal SE.pl powierzył Afilo promocję w internecie sekcji poświęconej motoryzacji – www.se.pl/auto-moto. Serwis zawiera porady, recenzje samochodów, testy, ciekawostki oraz bogatą galerię zdjęć. Atutem Auto-Moto w SE.pl są także własne materiały video i filmowe recenzje wybranych samochodów.
W kampanii organizowanej przez Afilo mogą brać udział wszyscy wydawcy, których witryny poświęcone są tematyce motoryzacyjnej oraz serwisy społecznościowe. W programie dostępne są dwie kreacje: rectangle 300×250 oraz skyscraper 120×600. Jako model rozliczenia przyjęto unikalne kliknięcie – CPC (cost per click).
Kampania Auto-Moto portalu SE.pl rozpoczęła się 15.10.2008 i potrwa do zrealizowania zakładanej puli klików, która wynosi 20 000.
Wpisy promowane
- Oferta agencji kreatywnych. 3 elementy, na które warto zwrócić uwagęMarketing internetowy daje nam niemal nieograniczone możliwości promowania własnych produktów i usług. Warto wykorzystać je rozsądnie, zaczynając od podstaw, czyli ...
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Dochodowa, ale czasochłonna – jak wygląda praca twórcy kursów internetowych?Według danych Skill Scouter, rynek nauki online od 2000 do 2022 roku wzrósł ponad dziewięciokrotnie. Sprzedaż kursów internetowych staje się ...
- Mastercard przedstawia Shopping Muse – osobistego asystenta zakupów nowej generacjiMastercard wprowadza na rynek Shopping Muse – zaawansowane narzędzie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki konsumenci ...
- Rekordowa liczba firm zarejestrowanych w branżach szkoleń, eventów oraz konferencjiW tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland ...
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.