Afilo rośnie

Opublikowano: 23 września 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

W ostatnich dniach do zespołu agencji e-marketingowej Afilo dołączyło aż 9 nowych osób. Wśród nich znaleźli się bardzo doświadczeni specjaliści polskiego rynku e-reklamy.
Afilo jest w czołówce firm specjalizujących się w prowadzeniu internetowych kampanii reklamowych rozliczanych za efekty (sieć programów afiliacyjnych). – Szybki rozwój firmy i rynku usług e-marketingowych wymusza na nas nieustanne poszukiwanie i zatrudnianie wysokiej klasy specjalistów. – mówi Paweł Sypczuk, dyrektor generalny Afilo.

Nowe osoby w agencji wzmocnią działy: handlowy, techniczny, rozwoju usług i obsługi klienta. Wśród najbardziej doświadczonych, nowych pracowników Afilo znaleźli się: Monika Dąbrówka (Affiliate Media Manager), która zawodowe umiejętności zdobywała u brokera reklamy internetowej CR Media Consulting na stanowisku Media Plannera, a później Senior Media Plannera. Monika swoją przyszłość zawodową wiąże z Performance Marketingiem. Jest miłośniczką podróży i motoryzacji; Piotr Frankowski (Conversion Optimization Manager) od 6 lat związany jest z branżą marketingu i reklamy. Pracował na stanowiskach Strategic Plannera i Account Managera w agencjach reklamowych V&P i DFF. Piotr jest pasjonatem nowych technologii, fotografii i Azji Południowo-Wschodniej; Piotr Skawiński (Senior Project Manager) przeszedł do Afilo ze spółki Goldenegg, gdzie odpowiadał za sprzedaż on-line produktów finansowych. Wcześniej związany był z wortalem PortalBudowlany.pl oraz spółkami Ad.Net, PRV.PL i Money.pl; Tomasz Redłowski (Sales Manager) pracował w spółkach Ad.Net (Key Account Manager), CR Media (Sales Manager) i AdClick (Dyrektor zarządzający).

Do zespołu Afilo ostatnio dołączyli także: Mateusz Kościjański (New business executive), Robert Paśniczek (Traffic Manager), Kasia Pawłowska (Junior Affiliate Specialist), Ewa Fudala (grafik) oraz Monika Kowalczyk (Junior Account Executive).

W sumie w agencji Afilo pracuje dziś 26 osób. Wrześniowa rekrutacja ma umożliwić realizację strategii firmy – podnoszenia skuteczności kampanii, rozbudowy sieci i wzrostu sprzedaży. Jest także odpowiedzią na coraz lepszą sytuację na rynku reklamy on-line w Polsce. – Wartość rodzimego rynku e-reklamy osiągnęła w 2007 roku 743 mln złotych. W 2008 roku wydatki te wzrosną o nie mniej niż 35 procent. – twierdzi Paweł Sypczuk. – Kolejny rok też zapowiada się nieźle, więc zespół Afilo z pewnością się jeszcze powiększy. – dodaje.

Hanna LaskowskaAfilo rośnie

Podziel się!

O autorze

hania