W ostatnich dniach do zespołu agencji e-marketingowej Afilo dołączyło aż 9 nowych osób. Wśród nich znaleźli się bardzo doświadczeni specjaliści polskiego rynku e-reklamy.
Afilo jest w czołówce firm specjalizujących się w prowadzeniu internetowych kampanii reklamowych rozliczanych za efekty (sieć programów afiliacyjnych). – Szybki rozwój firmy i rynku usług e-marketingowych wymusza na nas nieustanne poszukiwanie i zatrudnianie wysokiej klasy specjalistów. – mówi Paweł Sypczuk, dyrektor generalny Afilo.
Nowe osoby w agencji wzmocnią działy: handlowy, techniczny, rozwoju usług i obsługi klienta. Wśród najbardziej doświadczonych, nowych pracowników Afilo znaleźli się: Monika Dąbrówka (Affiliate Media Manager), która zawodowe umiejętności zdobywała u brokera reklamy internetowej CR Media Consulting na stanowisku Media Plannera, a później Senior Media Plannera. Monika swoją przyszłość zawodową wiąże z Performance Marketingiem. Jest miłośniczką podróży i motoryzacji; Piotr Frankowski (Conversion Optimization Manager) od 6 lat związany jest z branżą marketingu i reklamy. Pracował na stanowiskach Strategic Plannera i Account Managera w agencjach reklamowych V&P i DFF. Piotr jest pasjonatem nowych technologii, fotografii i Azji Południowo-Wschodniej; Piotr Skawiński (Senior Project Manager) przeszedł do Afilo ze spółki Goldenegg, gdzie odpowiadał za sprzedaż on-line produktów finansowych. Wcześniej związany był z wortalem PortalBudowlany.pl oraz spółkami Ad.Net, PRV.PL i Money.pl; Tomasz Redłowski (Sales Manager) pracował w spółkach Ad.Net (Key Account Manager), CR Media (Sales Manager) i AdClick (Dyrektor zarządzający).
Do zespołu Afilo ostatnio dołączyli także: Mateusz Kościjański (New business executive), Robert Paśniczek (Traffic Manager), Kasia Pawłowska (Junior Affiliate Specialist), Ewa Fudala (grafik) oraz Monika Kowalczyk (Junior Account Executive).
W sumie w agencji Afilo pracuje dziś 26 osób. Wrześniowa rekrutacja ma umożliwić realizację strategii firmy – podnoszenia skuteczności kampanii, rozbudowy sieci i wzrostu sprzedaży. Jest także odpowiedzią na coraz lepszą sytuację na rynku reklamy on-line w Polsce. – Wartość rodzimego rynku e-reklamy osiągnęła w 2007 roku 743 mln złotych. W 2008 roku wydatki te wzrosną o nie mniej niż 35 procent. – twierdzi Paweł Sypczuk. – Kolejny rok też zapowiada się nieźle, więc zespół Afilo z pewnością się jeszcze powiększy. – dodaje.
Wpisy promowane
- Czym są umiejętności interpersonalne i w jaki sposób je rozwijać?Umiejętności interpersonalne to istotny element zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Obejmują zdolność komunikacji, empatii, asertywności oraz umiejętność pracy ...
- Zrównoważone urządzenia firmy Mewa do czyszczenia części to mniej zagrożeń na stanowisku roboczymW ciągu ostatnich dziesięcioleci znacznie zmienił się sposób produkcji i serwisowania samochodów. Widoczne jest to szczególnie w warsztatach samochodowych – ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!