Afilo, sieć reklamy rozliczanej za efekt, jest sponsorem głównym najbliższego spotkania IAB ShowCase, które odbędzie się 31 lipca we Wrocławiu.
IAB ShowCase to cykliczne spotkania organizowane dla marketerów przez IAB Polska. Celem tych spotkań jest przekazanie wiedzy z obszaru reklamy internetowej oraz pokazanie najnowszych rozwiązań z dziedziny promocji online. Podczas jednodniowych spotkań prezentowane są case study przez specjalistów i praktyków z branży internetowej.
Najbliższe spotkanie z cyklu IAB ShowCase, którego sponsorem głównym jest Afilo, odbędzie się 31 lipca we Wrocławiu. Podczas imprezy omawiane będą między innymi zastosowanie gier w promocji produktów i usług, optymalizacja kampanii reklamowych online czy praktyczne wykorzystanie social media. IAB ShowCase zakończy prezentacja Pawła Sypczuka, dyrektora generalnego Afilo, poświęcona reklamie rozliczanej za efekt.
www.iabpolska.pl/iabshowcasewroclaw
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.