Agencja Interaktywna Adv.pl poszerza portfolio obsługiwanych Klientów o kolejną instytucję z branży finansowej. Współpraca
z LUKAS Bankiem obejmuje stworzenie i obsługę Centrum Kredytowego www.KredytOnline.pl.
Oprócz możliwości złożenia przez Internet wniosku o przyznanie kredytu lub o wydanie karty kredytowej, internauci znajdą w serwisie wiele przydatnych informacji na temat produktów kredytowych i samego kredytowania.
„Zdecydowaliśmy się na wybór Adv.pl po wielu tygodniach analizowania wielu różnych koncepcji i pomysłów prezentowanych nam przez różne agencje interaktywne” – mówi Arkadiusz Cempura – szef projektu KredytOnline.pl w LUKAS Banku.
„Propozycje Adv.pl były interesujące, przygotowane zgodnie z naszymi oczekiwaniami, a przede wszystkim bardziej przekonujące niż agencji konkurencyjnych”.
„Jesteśmy dumni z faktu, iż LUKAS Bank dołączył do znakomitego grona obsługiwanych przez nas instytucji finansowych. Nasze doświadczenie zdobyte podczas realizacji projektów e-marketingowych dla branży finansowej pozwoli nam na skuteczną realizację stawianych przed nami celów. Jestem przekonany, że nie zawiedziemy pokładanych w nas nadziei” – mówi Konrad Pankiewicz – Dyrektor Zarządzający Adv.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.