Agencja Interaktywna Adv.pl poszerza portfolio obsługiwanych Klientów o kolejną instytucję z branży finansowej. Współpraca
z LUKAS Bankiem obejmuje stworzenie i obsługę Centrum Kredytowego www.KredytOnline.pl.
Oprócz możliwości złożenia przez Internet wniosku o przyznanie kredytu lub o wydanie karty kredytowej, internauci znajdą w serwisie wiele przydatnych informacji na temat produktów kredytowych i samego kredytowania.
„Zdecydowaliśmy się na wybór Adv.pl po wielu tygodniach analizowania wielu różnych koncepcji i pomysłów prezentowanych nam przez różne agencje interaktywne” – mówi Arkadiusz Cempura – szef projektu KredytOnline.pl w LUKAS Banku.
„Propozycje Adv.pl były interesujące, przygotowane zgodnie z naszymi oczekiwaniami, a przede wszystkim bardziej przekonujące niż agencji konkurencyjnych”.
„Jesteśmy dumni z faktu, iż LUKAS Bank dołączył do znakomitego grona obsługiwanych przez nas instytucji finansowych. Nasze doświadczenie zdobyte podczas realizacji projektów e-marketingowych dla branży finansowej pozwoli nam na skuteczną realizację stawianych przed nami celów. Jestem przekonany, że nie zawiedziemy pokładanych w nas nadziei” – mówi Konrad Pankiewicz – Dyrektor Zarządzający Adv.pl
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.