Agencja REDage rozpoczęła współpracę z marką Lavazza, jedną z najbardziej znanych marek kaw na świecie. Agencja przygotowała kreację WWW oraz mechanizm konkursu „Rzymskie Wakacje”, który jest głównym elementem rozpoczętej 20 lipca kampanii reklamowej kawy Lavazza.
Lavazza to marka kawy z segmentu Top Premium i jedna z najbardziej znanych kaw na świecie. Rozpoczęte przez Strauss Cafe Poland działania mają na celu budowanie wizerunku i świadomości marki Lavazza wśród konsumentów oraz zwiększenie ich lojalności. Dlatego głównym elementem kampanii jest konkurs „Rzymskie Wakacje” i program lojalnościowy.
Mechanizm uczestnictwa w konkursie opiera się na rejestracji na stronie www.lavazzaclub.pl i zakupie dowolnego produktu biorącego udział w promocji: Qualita Oro, Caffe Espresso, Il Perfetto Espresso, Caffe Crema, Crema e Gusto, Il Mattino czy Qualita Rossa. Nagrodami w konkursie są wycieczki do Rzymu oraz gadżety z najnowszymi kreacjami marki Lavazza.
Razem z klientem szukaliśmy takiej formy promocji, która z jednej strony pozwoli zaprezentować pełną gamę produktów, a z drugiej da nam szansę na budowę lojalnej grupy konsumentów. Bardzo ważne było też pokazanie charakteru kawy Lavazza, jej przynależności do marek premium oraz silne nawiązanie do włoskich korzeni i tradycji. – mówi Eliza Łuczak-Hołowczyc, dyrektor zarządzająca agencją REDage.
Wśród nagród są między innymi zegarki S.T.A.M.P.S., z limitowanej i wykonanej specjalnie dla marki Lavazza kolekcji Znaczki Czasu. Wyróżniają się unikalnym wzornictwem i charakterystycznym włoskim designem. Prawdziwym rarytasem dla kolekcjonerów jest także kalendarz ścienny „Lavazza Calendar – Espress Yourself”. Od 1993 rodzina Lavazza zaprasza największych światowych fotografów do współtworzenia kalendarza inspirowanego filiżanką kawy. W tym roku jest nią Annie Leibovitz, jedna z największych współczesnych fotografików. Przygotowane przez Leibovitz prace to fotograficzny przewodnik po włoskiej kulturze i włoskim stylu życia.
Konkurs „Rzymskie Wakacje” będzie trwał od 20 lipca do 30 września. Będą mu towarzyszyć działania reklamowe w mediach tradycyjnych. Strona konkursowa dostępna jest pod adresem www.lavazzaclub.pl .
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.