Agencja REDage rozpoczęła współpracę z marką Lavazza, jedną z najbardziej znanych marek kaw na świecie. Agencja przygotowała kreację WWW oraz mechanizm konkursu „Rzymskie Wakacje”, który jest głównym elementem rozpoczętej 20 lipca kampanii reklamowej kawy Lavazza.
Lavazza to marka kawy z segmentu Top Premium i jedna z najbardziej znanych kaw na świecie. Rozpoczęte przez Strauss Cafe Poland działania mają na celu budowanie wizerunku i świadomości marki Lavazza wśród konsumentów oraz zwiększenie ich lojalności. Dlatego głównym elementem kampanii jest konkurs „Rzymskie Wakacje” i program lojalnościowy.
Mechanizm uczestnictwa w konkursie opiera się na rejestracji na stronie www.lavazzaclub.pl i zakupie dowolnego produktu biorącego udział w promocji: Qualita Oro, Caffe Espresso, Il Perfetto Espresso, Caffe Crema, Crema e Gusto, Il Mattino czy Qualita Rossa. Nagrodami w konkursie są wycieczki do Rzymu oraz gadżety z najnowszymi kreacjami marki Lavazza.
Razem z klientem szukaliśmy takiej formy promocji, która z jednej strony pozwoli zaprezentować pełną gamę produktów, a z drugiej da nam szansę na budowę lojalnej grupy konsumentów. Bardzo ważne było też pokazanie charakteru kawy Lavazza, jej przynależności do marek premium oraz silne nawiązanie do włoskich korzeni i tradycji. – mówi Eliza Łuczak-Hołowczyc, dyrektor zarządzająca agencją REDage.
Wśród nagród są między innymi zegarki S.T.A.M.P.S., z limitowanej i wykonanej specjalnie dla marki Lavazza kolekcji Znaczki Czasu. Wyróżniają się unikalnym wzornictwem i charakterystycznym włoskim designem. Prawdziwym rarytasem dla kolekcjonerów jest także kalendarz ścienny „Lavazza Calendar – Espress Yourself”. Od 1993 rodzina Lavazza zaprasza największych światowych fotografów do współtworzenia kalendarza inspirowanego filiżanką kawy. W tym roku jest nią Annie Leibovitz, jedna z największych współczesnych fotografików. Przygotowane przez Leibovitz prace to fotograficzny przewodnik po włoskiej kulturze i włoskim stylu życia.
Konkurs „Rzymskie Wakacje” będzie trwał od 20 lipca do 30 września. Będą mu towarzyszyć działania reklamowe w mediach tradycyjnych. Strona konkursowa dostępna jest pod adresem www.lavazzaclub.pl .
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.