Agora została wyłącznym dystrybutorem powierzchni reklamowej w polskich serwisach Microsoft: MSN (www.msn.pl) i Windows Live.
Portal MSN.pl w pełnej wersji zostanie zaprezentowany internautom 24 czerwca 2008 roku. Wersja beta portalu MSN.pl ruszyła w lutym br. i od tego czasu była systematycznie rozbudowywana.
Agora zyskała wyłączność na sprzedaż powierzchni reklamowej w portalu MSN.pl oraz w innym produkcie firmy Microsoft, Windows Live, który rozszerza możliwości systemu Windows poprzez pakiet darmowych usług służących do komunikacji (m. in. poczta elektroniczna, komunikator) oraz współdzielenia informacji (np. zdjęcia, blogi).
– Bardzo nas cieszy rozszerzenie współpracy z globalnym partnerem, które pozwala nam rozwijać strategiczną i długofalową współpracę oraz świadczy o zaufaniu jakim nas darzy – mówi Tomasz Józefacki, dyrektor Pionu Internet Agory.
Michał Kostrzewa, Country Manager MSN.pl, komentuje: – Jesteśmy bardzo zadowoleni ze możemy rozwijać obustronnie efektywną współpracę z tak renomowanym partnerem medialnym, jakim jest Agora. Decyzja Agory o rozpoczęciu sprzedaży reklam jest dla portalu MSN.pl – będącego obecnie jeszcze w fazie testów – bardzo pozytywnym biznesowym prognostykiem na przyszłość i jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy współpracować ze sobą biznesowo, zarówno od strony kontentowej, jak i reklamowej.
Agora udostępnia MSN.pl od początku jego istnienia w Polsce informacje o wydarzeniach w kraju i na świecie z serwisu Wiadomosci.Gazeta.pl, zapowiedzi filmów i wydarzeń kulturalnych z Cojestgrane.Gazeta.pl oraz informacje z serwisu muzycznego Infomuzyka.pl. Serwisy Sport.pl i Gospodarka.Gazeta.pl pojawiają się na MSN w oryginalnych szatach graficznych, z nagłówkiem i stopką MSN.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.