Agora współwłaścicielem spółki Business Ad Network

Opublikowano: 29 kwietnia 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , , ,

Agora została wspólnikiem Money.pl, obejmując połowę udziałów w sieci reklamy internetowej Business Ad Network Sp. z o.o. (BAN) stworzonej przez Money.pl. BAN oferuje powierzchnie reklamowe w serwisach prezentujących jakościowe treści, w tym o tematyce ekonomicznej i biznesowej.

– Z perspektywy Money.pl pozyskanie Agory jako partnera w Business Ad Network wzmacnia pozycję rynkową spółki – sieć uzyskuje zaangażowanie dwóch silnych grup internetowych, wykorzystując zasięgi obydwu oraz wiedzę i doświadczenie managerów reprezentujących obie firmy. – powiedział Arkadiusz Osiak, prezes zarządu Money.pl

BAN działa na rynku reklamy internetowej od trzeciego kwartału 2009 r. Sieć obejmuje obecnie powierzchnie reklamowe serwisów biznesowych Grupy Money.pl oraz serwisów Agory: Wyborcza.pl, Wyborcza.biz, Gospodarka.Gazeta.pl czy Komunikaty.pl, które łącznie docierają miesięcznie do ponad 6 mln użytkowników (real users, Megapanel PBI/Gemius, luty 2010).

– Od początku wspieraliśmy BAN – serwisy Agory zostały szybko włączone do oferty sieci. Nasze obecne zaangażowanie jest wyrazem wiary w powodzenie tego projektu – mówi Tomasz Józefacki, członek zarządu Agory odpowiedzialny za działalność Grupy w internecie.

Prezesem Business Ad Network pozostaje Tomasz Pudlis.

Hanna LaskowskaAgora współwłaścicielem spółki Business Ad Network

Podziel się!

O autorze

hania