Agora współwłaścicielem spółki Business Ad Network

Agora została wspólnikiem Money.pl, obejmując połowę udziałów w sieci reklamy internetowej Business Ad Network Sp. z o.o. (BAN) stworzonej przez Money.pl. BAN oferuje powierzchnie reklamowe w serwisach prezentujących jakościowe treści, w tym o tematyce ekonomicznej i biznesowej.

– Z perspektywy Money.pl pozyskanie Agory jako partnera w Business Ad Network wzmacnia pozycję rynkową spółki – sieć uzyskuje zaangażowanie dwóch silnych grup internetowych, wykorzystując zasięgi obydwu oraz wiedzę i doświadczenie managerów reprezentujących obie firmy. – powiedział Arkadiusz Osiak, prezes zarządu Money.pl

BAN działa na rynku reklamy internetowej od trzeciego kwartału 2009 r. Sieć obejmuje obecnie powierzchnie reklamowe serwisów biznesowych Grupy Money.pl oraz serwisów Agory: Wyborcza.pl, Wyborcza.biz, Gospodarka.Gazeta.pl czy Komunikaty.pl, które łącznie docierają miesięcznie do ponad 6 mln użytkowników (real users, Megapanel PBI/Gemius, luty 2010).

– Od początku wspieraliśmy BAN – serwisy Agory zostały szybko włączone do oferty sieci. Nasze obecne zaangażowanie jest wyrazem wiary w powodzenie tego projektu – mówi Tomasz Józefacki, członek zarządu Agory odpowiedzialny za działalność Grupy w internecie.

Prezesem Business Ad Network pozostaje Tomasz Pudlis.

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry