Akcja rekrutacja w portalu Gazeta.pl

W portalu Gazeta.pl wystartował nowy konkurs „Akcja rekrutacja”. Jego pomysłodawcą jest polski oddział Coca-Coli, a współorganizatorem i patronem akcji portal gazeta.pl. „Akcja rekrutacja” adresowana jest do studentów ostatnich lat kierunków ekonomicznych i marketingowych. Od 4 marca do 20 maja zostaną rozegrane dwa etapy konkursu, pisemny i ustny. Zadanie konkursowe będzie polegało na zbudowaniu strategii marketingowej dla firmy Coca-Cola Poland Services dla określonego województwa. Nagrodami są kilkumiesięczne, płatne praktyki w wybranych europejskich oddziałach The Coca-Cola Company.

„Obecna sytuacja gospodarczo-ekonomiczna Polski, wymogi rynku pracy to tylko niektóre argumenty przemawiające za zorganizowaniem tego rodzaju konkursu. Akcja rekrutacja to konkurs dla studentów, ludzi młodych, którzy za rok, dwa skończą studia i będą chcieli rozpocząć nowy etap w swoim życiu – karierę zawodową – mówi Krzysztof Jakubiak z Coca-Cola Poland Services – Z myślą o nich opracowaliśmy nasz konkurs. Jego główną ideą jest stworzenie możliwości sprawdzenia zdobytej na studiach wiedzy w praktyce. Przygotowane przez nas nagrody – odbycie kilkumiesięcznej praktyki w dziale marketingu lub PR w wybranym europejskim oddziale Coca-Coli jest dla studentów szansą zdobycia doświadczenia, tak potrzebnego przy staraniu się o pracę.”

Patronami medialnymi są studencki magazyn „dlaczego” i Radiostacja.

http://www.gazeta.pl/praca

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top