Aktywność w Sieci

65 proc. internautów tworzy i umieszcza w sieci własne materiały, a 85 proc. przyznaje, że dzieli się znalezionymi w Internecie materiałami ze znajomymi.  

Jak wynika z badania agencji Think Kong i portalu StudentsWatch.pl, rośnie odsetek internautów, którzy tworzą własne treści i udostępniają je online (65 proc.), jest on niewiele mniejszy od odsetka deklarujących udostępnianie ciekawych treści znalezionych w Sieci (85 proc.). Codziennie ponad 40 proc. internautów kontaktuje się ze swoimi znajomymi przez serwisy społecznościowe, czat lub komunikator.

62 procent użytkowników Sieci co najmniej raz w miesiącu poleca różne produkty i usługi. Internauci są również aktywni w komentowaniu i ocenianiu treści w serwisach społecznościowych i forach (robi to codziennie ok. 6 proc. internautów, kilka razy w tygodniu 26 proc.).

Większość ludzi to właściwie mikroblogerzy. Regularnie polecają, udostępniają, piszą – komentuje Norbert Kilen z agencji Think Kong – Tylko niecałe 8 procent użytkowników Sieci deklaruje, że nigdy nie dzieli się znalezionymi treściami. 85 procent regularnie bierze udział w dyskusjach. To zjawiska, które mają bardzo duży wpływ na strategie marketingowe.

Aktywność w Sieci 1

Badanie zrealizowano w styczniu 2012 roku na losowo dobranej próbie 1880 użytkowników Internetu w wieku powyżej 16 lat, metodą CAWI. Kwestionariusz wywiadu został opracowany wspólnie przez agencję interaktywną Think Kong i portal badawczy StudentsWatch.

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry