Firmy Alcatel i Oracle ogłosiły zamiar opracowania i wprowadzenia na rynek rozwiązania do konwergentnego rozliczania i obsługi należności (Convergent Charging and Receivables). Ten system billingowy następnej generacji będzie korzystać z mechanizmu Alcatela do wyceny usług w czasie rzeczywistym. Zapewni on operatorom telefonii stacjonarnej i komórkowej wydajną architekturę, która pozwoli im na uproszczenie operacji przy jednoczesnym zwiększeniu ich możliwości marketingowych oraz zdolności do szybkiego reagowania.
Konwergentny system billingowy umożliwi operatorom oferowanie tych samych poziomów usług, niezależnie od typu abonamentu i rodzaju dostępu dla konwergentnych sieci stacjonarnych i komórkowych, VoIP itp. W przypadku sieci komórkowej użytkownik usług w systemie pre-paid może np. życzyć sobie faktur wykazujących wszystkie doładowania, a może też co miesiąc automatycznie doładowywać konto. Użytkownik usługi z abonamentem może wymagać kontroli kosztów w czasie rzeczywistym w przypadku wyjątkowo kosztownych usług, takich jak rozmowy międzynarodowe, usługi transmisji danych itp.
Ponadto, dzięki mechanizmowi wyceny usług w czasie rzeczywistym Alcatela oraz pakietowi aplikacji Oracle E-Business Suite, operator może w momencie osiągnięcia przez klientów określonych poziomów wykorzystania usługi podejmować odpowiednie działania (np. powiadamiać użytkownika, wyłączyć usługę, dodać w czasie rzeczywistym premię, zapewnić użytkownikowi dostęp w czasie rzeczywistym do stanu i historii konta itp.).
Alcatel zapewni wszystkie elementy związane z siecią, w tym różne rodzaje dostępu, narzędzia do konfigurowania usług sieciowych, nadzorowania sesji i mediacji online/offline, a także mechanizm wyceny usług w czasie rzeczywistym i system agregacji faktur. Rozwiązanie zostanie zintegrowane z pakietem aplikacji E-Business Suite oraz systemami ERP i CRM firmy Oracle. Ponadto, Oracle zamierza dostarczyć jedną, spójną aplikację do zarządzania danymi, podglądem kont klientów i przepływem procesów biznesowych. Zintegrowane rozwiązanie będzie zawierać obsługę procesu od zamówienia do płatności gotówkowej i obejmie aktywację sieci inteligentnej (IN) operatora.
Telix
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.