AleKontakt – uruchom infolinię dla klientów swojego e-sklepu

Opublikowano: 21 grudnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

home.pl, dostawca usług internetowych, rozszerza platformę handlu elektronicznego Business Shop o usługę infolinii AleKontakt. Teraz właściciele sklepów internetowych mogą uruchomić kanał komunikacji z klientami. Jak pokazują badania OBOP „Infolinia jako kanał komunikacji z klientem” z 2009 roku, posiadanie przez firmę infolinii zwiększa jej prestiż i zaufanie odbiorców.

home.pl we współpracy z firmą VoxNet rusza z nową promocją skierowaną m.in. do właścicieli sklepów internetowych platformy Business Shop. W jej ramach będzie możliwe uruchomienie usługi infolinii AleKontakt 0 801 0 i testowanie jej możliwości aż przez trzy miesiące bez ponoszenia żadnych opłat. Po okresie promocyjnym miesięczna cena utrzymania infolinii wyniesie 89 zł netto, co stanowi jedną z najatrakcyjniejszych ofert na rynku.

Nieustannie wspieramy przedsiębiorców prowadzących handel internetowy z wykorzystaniem platformy Business Shop. Na rynku e-commerce trwa obecnie walka o potencjalnego kupującego, w której jakość i sprawność obsługi stanowią elementy priorytetowe. Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniom naszych klientów, rozszerzyliśmy pakiet korzyści dodatkowych usługi Business Shop o nowy bonus – Infolinię AleKontakt 0801 0. To dzięki niej możliwy staje się szybki, wygodny i profesjonalny kontakt telefoniczny ze sklepem internetowym. – mówi Paweł Owczarek, kierownik produktu w home.pl.

Uruchomienie tradycyjnej infolinii może być przedsięwzięciem trudnym i wymagającym od przedsiębiorców dodatkowych zasobów i środków finansowych. Usługa AleKontakt jest zaś gotowym rozwiązaniem z możliwością błyskawicznego wdrożenia bez ingerencji w dotychczasowe rozwiązania telekomunikacyjne w firmie. Do zalet posiadania własnej infolinii AleKontakt w usłudze sklepu internetowego należą m.in. możliwość obsługi każdego zgłoszenia od klienta, który już nigdy nie będzie musiał czekać na połączenie z firmą, jeden numer do kontaktu z klientem na zawsze – bez względu na operatora i zmiany adresu firmy, brak opłat za połączenia przychodzące od klientów kierowane na numery stacjonarne, niezależenie od ich liczby, przekierowanie połączeń przychodzących na dowolną liczbę numerów stacjonarnych lub komórkowych, usługi dodatkowe pozwalające m.in. na: kolejkowanie połączeń, wgląd w zestawienie połączeń przychodzących, obsługę zapytań w przypadku zajętości linii lub po godzinach pracy, kierowanie połączeń od klientów do odpowiednich działów, a nawet oddziałów firmy.

Własną infolinię AleKontakt wdrożyło już wiele sklepów w całej Polsce, w tym takie marki jak OrbisTravel.pl czy Intymna.pl. W rankingu tygodnika Wprost i portalu Money.pl firmy wykorzystujące w codziennej pracy infolinię AleKontakt, oferując sprawny i efektywny kanał komunikacji z klientem, zostały wyróżnione jako najlepsze sklepy internetowe w Polsce.

Infolinia to świetny sposób na komunikację pomiędzy firmą, kontrahentem i klientem. Na konkurencyjnym rynku zdecydowanie ułatwia kontakt klienta z firmą, wzmacniając jednocześnie jej prestiż. To rozwiązanie pokazuje profesjonalne podejście przedsiębiorstwa, które tym samym szeroko otwiera nowe drzwi do efektywnej komunikacji z klientem. Warto więc myśleć o infolinii jako o inwestycji w zadowolonego klienta i wizerunek firmy. – przekonuje Dariusz Nitka, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu VoxNet.

Tomasz UchańskiAleKontakt – uruchom infolinię dla klientów swojego e-sklepu

Podziel się!

O autorze

tomasz.uchanski