Całkowicie nowatorskie podejście do zakupów w internecie promować będzie lider e-handlu, platforma handlowa Allegro.pl. Akcję rozpoczęła kampania promocyjna. W prasie i outdoorze pojawiła się reklama proekologiczna. A w najbliższą sobotę rusza „zielone” miasteczko Allegro w Poznaniu.
Akcję rozpoczęła kampania reklamowa w prasie oraz przystankach komunikacji miejskiej. Zachęca ona do ekologicznego robienia zakupów.
Nie chcemy uciekać od core biznesu, czyli handlu internetowego. To byłoby nienaturalne. Jednakże nawet przy tak prozaicznej rzeczy jak zakupy w internecie możemy wpływać na otaczający nas świat – tłumaczy Patryk Tryzubiak, PR Manager Grupy Allegro – Skorzystajmy z tego. Kupujmy z głową. Myśląc o tym jaki świat zostawimy przyszłym pokoleniom.
Reklama w prasie oraz na przystankach komunikacji miejskiej zachęca do proekologicznych postaw. Poprzez hasło „Zmieniamy rzeczy na lepsze” wskazuje jaki wpływ nasze codzienne decyzje zakupowe mają na środowisko. Kampania reklamowa jest pierwszą odsłoną całej akcji. Następny jej etap to „zielone” miasteczko Allegro. Wystartuje ono w sobotę, 22 listopada, na placu Mickiewicza w Poznaniu. Miasteczko to składać się będzie z dwóch elementów.
Pierwszym z nich będzie eko-lodowisko. Zostanie ono ustawione w fontannie parku. Lodowisko to będzie przyjazne środowisku. Zbudowane zostanie z płyt. Do jego wykonania nie zostaną użyte freon, glikol ani amoniak (substancje zatruwające środowisko). Ponadto lodowisko jest wielokrotnego użytku. Po zakończeniu akcji w Poznaniu zostanie zdemontowane i może zostać użyte kolejny raz. Drugim elementem miasteczka Allegro będzie zielony las świerków. Z drzewek (ukorzenionych w donicach) zostanie zbudowana swoista mapa świata. Odwiedzający ją będą mogli w jednej chwili odwiedzić każdy kontynent, czy np. znaleźć się na równiku czy przylądku Horn.
W tym miejscu znajdą się także stragany sprzedające ekologiczne produkty oraz namiot, w którym animatorzy będą bawić i uczyć dzieci. Ten etap kampanii zakończy się 14 grudnia wielkim koncertem zespołu De Mono oraz charytatywną licytacją drzewek z mapy.
Trzecią odsłoną kampanii są zmiany w samym serwisie Allegro.pl. Są one niewątpliwie związane z Forum Klimatycznym jakie w tych dniach będzie odbywać się w naszym mieście – tłumaczy Tryzubiak – W tym czasie cała Polska będzie mówić o ochronie środowiska. Sami chcemy dawać dobry przykład naszym Użytkownikom. Dlatego od 1 do 12 grudnia przeznaczymy 10 groszy od każdej transakcji zawartej w naszym serwisie na rzecz fundacji All For Planet. Pieniądze te zostaną przeznaczone na wybrany przez samych Użytkowników Allegro cel. Oczywiście musi on być związany z ochroną środowiska – dodaje Tryzubiak.
Ponadto sami Użytkownicy będą mogli wspierać „zielone” działania fundacji. Serwis umożliwi im bezpośrednie wpłaty na konto fundacji bądź też przekazywanie pewnej kwoty z każdej dokonanej transakcji na ten cel.
O tym jak być proekologicznym internauci mogą dowiedzieć się również ze strony internetowej www.allforplanet.pl. Znajdą tam podstawowe informacje na temat „zielonego” robienia zakupów. Na stronie umieszczony zostanie słownik haseł ekologicznych, gra dla najmłodszych, a także wyszukiwarka firm zajmujących się utylizacją oraz recyklingiem.
Godziny działania miasteczka:
poniedziałek – czwartek – 12.00 – 20.00
piątek – niedziela – 12.00 – 22.00
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.