Wystawienie przedmiotu na 30 dni, tworzenie własnych kategorii, możliwość przygotowania pięciu stron informacyjnych, własne logo i kilka szablonów kolorystycznych – to tylko niektóre usprawnienia jakie wprowadził lider e-commerce w Polsce – Allegro.pl, uruchamiając Sklepy. To kolejny krok w rozwoju serwisu, który staje się uniwersalną platformą handlową.
Wprowadzenie nowej usługi jest odpowiedzią serwisu na prośby zgłaszane przez Użytkowników.
Dzisiaj, aby założyć sklep w Allegro.pl należy wykazywać się 10 pozytywnymi komentarzami i brakiem blokady sprzedaży. Uruchamiając sklep możemy wystawić dowolną ilość przedmiotów przez 30 dni. Abonament jest dla tej usługi stały i wynosi 25 zł. Oprócz tego, serwis pobiera prowizję od sprzedaży – tak jak dzieje się to przy tradycyjnej, transakcji aukcyjnej.
– Wprowadzenie sklepów to dla nas duże wyzwanie. Przestajemy być serwisem stricte aukcyjnym, a zaczynamy być wielką, wirtualną platformą handlową – mówi Bartek Szambelan, z Zespołu Allegro. – Liczymy, że dzięki Sklepom pozyskamy nowych użytkowników oferujących towary, których sprzedaż w Allegro dotychczas była mniej opłacalna (np. artykuły ekskluzywne, które dość rzadko się sprzedają). Ponadto jest to także znakomite miejsce do zaprezentowania swojej pełnej oferty – dodaje Szambelan.
W tej chwili Sklepy są dostępne w wersji beta. Stopniowo dodawane będą do nich nowe funkcje. – Przy ich wprowadzaniu będziemy brali pod uwagę zdanie Użytkowników. Zależy nam na ich opinii na temat nowego produktu – stwierdza Szambelan.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.